رونمایی از کانسپت پژو e-Legend + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
رونمایی از کانسپت پژو e-Legend + تصاویر

در حالی که مدل‌های کوپه این روزها خیلی محبوبیت زیادی در بازار ندارند، معمولاً این خودروها در قالب مدل‌های کانسپت در نمایشگاه‌های خودرو حضور پیدا می‌کنند.

کانسپت پژو e-Legend یکی از این نوع خودروهاست و به اعتقاد خیلی‌ها، مهم‌ترین و بهترین مدل پژو در نمایشگاه امسال محسوب می‌شود.

این خودرو شاید همیشه یک مدل کانسپت بماند و هنوز، آینده آن بر کسی معلوم نیست. شاید این روزها کمی مردم زیبایی‌های آن را ستایش کنند، ولی نهایتاً همه بار دیگر به سراغ خرید شاسی بلندها خواهند رفت. با این حال، تمام این موارد هم نمی‌تواند از جذابیت این مدل کانسپت بکاهد.

رونمایی از کانسپت پژو e-Legend + تصاویر

کانسپت e-Legend که در طراحی‌اش از مدل کلاسیک ۵۰۴ الهام گرفته شده، در جلو به چراغ‌های دوبل، یک جلو پنجره کلاسیک باریک، خطوط عضلانی روی بدنه و برخی چین‌های تیز که نگاهی آینده نگرانه به خودرو می‌دهند مجهز شده است.

در عقب هم طراحی خودرو بسیار خاص است و چراغ‌های عقب سه خطی آن ظاهری بسیار فوق العاده و جذاب دارد. اگر متوجه شده‌اید که این خودرو اگزوز ندارد دلیل آن این است که این مدل به یک پیشرانه الکتریکی با ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور مجهز می‌باشد.

رونمایی از کانسپت پژو e-Legend + تصاویر

این موتورهای الکتریکی صفر تا صدی زیر ۴ ثانیه برای آن به ارمغان آورده‌اند. حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است. در عین حال، پک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی آن ظرفیت پیمایشی ۶۰۰ کیلومتری برای این خودرو به ارمغان آورده است.

به احتمال بسیار زیاد، این خودرو یک مدل کانسپت باقی خواهد ماند. ولی مدیرعامل پژو در حاشیه نمایشگاه پاریس اعلام کرده که شخصاً دوست دارد این خودرو را وارد خطوط تولید شرکت کند. فعلاً باید منتظر ماند و دید پژو e-Legend چه سرنوشتی خواهد داشت.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar