رونمایی جهانی از پورشه کاین کوپه جدید در چین + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 28 فروردین 98 ساعت 17:12
رونمایی جهانی از پورشه کاین کوپه جدید در چین + تصاویر

جدیدترین و بدون شک یکی از زیباترین شاسی بلندهای پورشه به نام کاین کوپه، بالاخره در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ رونمایی شد و تا ۲۵ آوریل، در معرض دید عموم خواهد بود.

این خودرو به تجهیزات و آپشن های بسیاری به صورت استاندارد مجهز شده که از آن جمله می‌توان به سقف پانورامای ۲.۱۶ متر مکعبی فیکس شده اشاره کرد. داخل کابین خود، پورشه کاین کوپه فضای کافی برای ۵ سرنشین بالغ را دارد، ولی امکان سفارش آن در ترکیب ۴ صندلی هم وجود دارد و شرکت هزینه‌ای برای این موضوع دریافت نخواهد کرد. آپشن سقف فیبر کربنی و سه پکیج اسپرت نیز در کنار بسیاری آپشن های دیگر برای این خودرو قابل سفارش هستند.

در ابتدای ورود به بازار، کاین کوپه صرفاً با دو پیشرانه به فروش خواهد رسید: یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی با ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور و یک پیشرانه ۴ لیتری توربو دوقلو هشت سیلندر خورجینی با ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور که صرفاً روی مدل توربو عرضه خواهد شد. کاین کوپه توربو صفر تا صد را در ۳.۷ ثانیه پر می‌کند و حداکثر سرعتی برابر با ۲۸۶ کیلومتر بر ساعت دارد. مدل استاندارد این خودرو نیز شتاب صفر تا صدی برابر با ۵.۷ ثانیه داشته و حداکثر سرعتش را تا ۲۴۳ کیلومتر بر ساعت می‌تواند افزایش بدهد.

رونمایی جهانی از پورشه کاین کوپه جدید در چین + تصاویر

اولیور بلوم، از مدیران ارشد پورشه در مورد این خودرو گفته: «با کاین توربو، ما نسخه‌ای ویژه و محبوب چینی‌ها برای یکی از محبوب‌ترین خودروهای خود در کشور چین را طراحی کرده‌ایم. ما با خودرویی در حال گسترش خانواده کاین هستیم که کاراکتر بسیار جذاب و قدرتمندی برای خود دارد. دقیقاً مانند تمام سگمنت های دیگری که ما در آن‌ها حضور داریم، می‌خواهیم کوپه اسپرت ترین مدل در کلاس خود باشد. به همین دلیل است که ما با هدف گذاری‌های دقیق‌تری به توسعه محصولات خود می‌پردازیم، با این کار ما قادر خواهیم بود به نیازهای مشتریان خود، مخصوصاً در چین که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای ما می‌باشد پاسخ گو باشیم.»

سال پیش، پورشه بیش از ۳۱ هزار دستگاه کاین فقط در چین توانست بفروشد. این آمار رشدی ۱۹ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۷ نشان می‌داد و با رونمایی کاین کوپه جدید، پورشه اکنون انتظار رشد دوباره فروش در سال جاری میلادی را دارد.

اختصاصی زدفورکار

چری تیگو ۸ در شانگهای رونمایی شد + تصاویر

آن چه در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۹ خواهد گذشت

۵ خودروی برتر نمایشگاه سئول ۲۰۱۹ + تصاویر

۵ روند مهم در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹

نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

نگاهی به شاسی بلند لوکس کارلمن کینگ + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar