رونمایی رسمی از جیلی بین یو در چین + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
رونمایی رسمی از جیلی بین یو در چین + تصاویر

بعد از چند بار انتشار تصاویر جاسوسی مختلف، بالاخره شرکت جیلی به طور رسمی از کراس آور بین یو در چین رونمایی کرد.

این خودرو اولین مدل کراس آور کامپکت جیلی می‌باشد که روی پلت فرم جدید BMA ساخته شده است. بین یو طراحی بدنه زیبایی داشته و در بخش جلو، جلوپنجره Cosmos در کنار چراغ‌های زاویه دار زیبایی‌های این بخش را دو چندان کرده است. زیر آن‌ها می‌توان دریچه‌های ورودی هوای اسپرت و برخی تزئینات نقره‌ای رنگ را مشاهده کنیم.

در کناره‌های این کراس آور کاورهای پلاستیکی، خطوط روی بدنه جذاب و پنجره عقب کوچک جزء مواردی هستند که به خوبی به چشم می‌زنند. این مدل همچنین یک سقف شیب دار دارد که در انتها به یک اسپویلر نصب شده روی در عقب می‌رسد.

بین یو ابعادی برابر با ۴۳۳۰ میلی متر طول، ۱۸۰۰ میلی متر عرض و ۱۶۰۹ میلی متر ارتفاع دارد و طول بین دو محور آن معادل ۲۶۰۰ میلی متر است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، بین یو اندکی کوچک‌تر از بی ام و ایکس ۱ بوده ولی عرض بیشتری از آن دارد.

طراحی زیبای بدنه به داخل کابین نیز راه یافته و جیلی می‌گوید کاک پیت به گونه‌ای طراحی شده تا شکلی شبیه به جت‌ها داشته باشد. کمپانی همچنین می‌گوید در طراحی بسیاری از بخش‌های کابین از عناصر علمی تخیلی مانند جت‌های جنگنده و فیلم جنگ ستارگان الهام گرفته شده است.

رونمایی رسمی از جیلی بین یو در چین + تصاویر

به طور کلی، کابین خودرو فوق العاده زیبا بوده و علاوه بر آن، از مواد اولیه با کیفیت در ساخت استفاده شده است. از مهم‌ترین موارد کابین می‌توان به صفحه کیلومتر دیجیتال و صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی با نسبت ابعاد ۸:۳ اشاره کرد.

داخل کابین، بین یو همچنین به فرمان چرمی، تزئینات فلزی مات و برخی تزئینات کرومی مجهز می‌باشد. از جمله تجهیزات تکنولوژیکی هم می‌توانیم به تکنولوژی تشخیص صدا، اتصال ۴G/Wifi و به روزرسانی های اینترنتی اشاره کنیم.

زیر کاپوت، دو موتور متفاوت موجود خواهد بود. اولین موتور به صورت مشترک با همکاری ولوو ساخته شده و یک ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۵ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. در کنار یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه، این کراس آور قادر است صفر تا صد را در ۷.۹ ثانیه پر کند. از نظر میزان مصرف سوخت، به صورت میانگین راننده‌ها می‌توانند انتظار ۶.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر را داشته باشند.

رونمایی رسمی از جیلی بین یو در چین + تصاویر

امکان انتخاب یک موتور ۱ لیتری توربو با ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور هم وجود دارد. این موتور به یک گیربکس شش دنده دستی مجهز شده و به صورت میانگین، در هر صد کیلومتر رانندگی ۵.۳ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

از نظر ایمنی، بین یو به سیستم رانندگی نیمه خودران سطح ۲ مجهز بوده و از سیستم رادار و دوربین‌های با کیفیت بالا استفاده می‌نماید. به لطف این تکنولوژی، خودرو قادر است تا سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت خودروها را دنبال کرده و به صورت خودکار، در اتوبان لاین عوض کند. از دیگر موارد قابل توجه این بخش می‌توان به سیستم پارک خودرکار، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و سیستم مانیتور نقاط کورد اشاره کرد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar