شکار تصاویر جاسوسی لندرور دیفندر در بریتانیا

بروزرسانی در: چهارشنبه 14 آذر 97 ساعت 15:56
شکار تصاویر جاسوسی لندرور دیفندر در بریتانیا

در دنیای آفرود نام‌های کمی وجود دارند که مانند لندرور دیفندر نمادین و ماندگار باشند. همان طور که احتمالاً می دانید، شرکت در حال طراحی و توسعه نسل جدیدی از این خودرو می‌باشد و امروز، تصاویری جاسوسی از تست یک نمونه اولیه آن در اطراف کارخانه لندرور منتشر شده است. البته با نگاهی به هشتگ Best4X4XFar# که روی خودرو زده شده، ظاهراً لندرور هیچ ترسی از انتشار تصاویر این خودرو در اینترنت ندارد و از آن به عنوان یک فرصت تبلیغاتی می‌خواهد استفاده نماید.

چه اطلاعاتی در مورد این آفرودر جدید داریم؟ در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی نداریم، به جز این فکت که اکنون در حال تماشای تصاویر بدنه نهایی خودرو هستیم و دیگر این مدل تستی بدنه رنج رور اسپرت روی پلت فرم دیفندر نیست. این مدل به نظر یک مدل پنج در به نظر می‌رسد و احتمالاً این نمونه ۱۰۰ می‌باشد. از نکات قابل توجه آن می‌توان به گوشه‌های گرد خودرو اشاره کرد که با توجه به شکل بدنه جعبه‌ای سنتی دیفندر، می‌تواند به نوبه خود بسیار جالب باشد.

شکار تصاویر جاسوسی لندرور دیفندر در بریتانیا

علاوه بر یک طراحی بدنه متفاوت، ما شنیده‌ایم که دیفندر برخی آپگریدهای فنی هم خواهد داشت. از آن جمله مثلاً می‌توان به حذف سیستم تعلیق کاملاً مستقل قدیمی اشاره کرد. همچنین شایعاتی وجود دارند که لندرور از یک موتور کوچک توربودیزل زیر کاپوت دیفندر جدید استفاده خواهد کرد. یک مدل هیبریدی هم از این خودرو در دست طراحی و توسعه است. با توجه به تاریخچه غنی دیفندر و هواداران زیادی که این خودرو دارد، به احتمال زیاد چنین تغییراتی با اعتراضات زیادی مواجه خواهد شد. ولی با توجه به این که با رونمایی نسل جدید جی کلاس چقدر این خودرو مخالف داشت و اکنون، همه تقریباً آن را پذیرفته‌اند، به نظر می‌رسد نهایتاً دیفندر جدید نیز خواهد توانست دل هواداران خود را به دست بیاورد.

فروش نسل قبلی دیفندر خیلی خوب نبود، از این رو یک مدرن سازی مناسب قطعاً می‌تواند به بهبود وضعیت این خودرو در بازار کمک کند. نسل جدید این خودرو احتمال دارد وارد بازار آمریکا هم شود، جایی که با به روزرسانی های اعمال شده روی دیفندر جدید، رقابت خوبی میان آن و مدل‌های دیگر بازار می‌تواند شکل بگیرد. یک دیفندر جدید تقریباً ۲۰ سالی می‌شود که وارد جاده‌های آمریکا نشده و اگر بخواهیم صادق باشیم، اکنون بهترین فرصت برای یک بازگشت باشکوه است.

چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؟ هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست، ولی انتظار می‌رود شرکت لندرور آن را در سال ۲۰۱۹ رونمایی کند.

منبع ترجمه: Motor 1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar