فورد اج فیس لیفت ۲۰۱۹ وارد بازار اروپا می‌شود + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 7 آذر 97 ساعت 01:36
فورد اج فیس لیفت 2019 وارد بازار اروپا می‌شود + تصاویر

پس از رونمایی رسمی جهانی در نمایشگاه خودروی ژنو امسال، فورد بالاخره قصد دارد اج به روز شده را وارد بازار اروپا کند.

فورد اج فیس لیفت طبق ادعای شرکت پیشرفته‌ترین شاسی بلند تاریخ کمپانی از نظر تکنولوژی‌های به کار رفته و سیستم‌های کمکی رانندگی است. این سیستم‌ها و تجهیزات جذاب در تریم های مختلف تیتانیوم، ویگناله و ST لاین مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

جدیدترین شاسی بلند فورد از یک موتور توربو ۲ لیتری اکوبلو دیزلی ۴ سیلندر با ۲۳۴ اسب بخار قدرت در قوی‌ترین نسخه خود استفاده می‌کند. این موتور به یک گیربکس هشت دنده اتومات متصل شده و خروجی‌های موتور به کمک آن به سیستم دو دیفرانسیل هوشمند خودرو ارسال می‌شوند.

فورد آج فیس لیفت 2019 وارد بازار اروپا می‌شود + تصاویر

البته در بخش پیشرانه‌های دیزلی مشتریان دو انتخاب دیگر هم می‌توانند داشته باشند. در نسخه پایه شاهد ارائه نسخه ۱۴۷ اسب بخار همان پیشرانه ۲ لیتری اکوبلو هستیم که به کمک یک گیربکس هشت سرعته اتومات خروجی‌های خود را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. یک نسخه ۱۸۷ اسب بخاری از این پیشرانه هم وجود دارد که در کنار یک گیربکس شش سرعته دستی و سیستم دو دیفرانسیل ارائه شده است.

از موارد قابل توجه فورد اج فیس لیفت می‌توان به کروز کنترل هوشمند با قابلیت جدید توقف و حرکت اشاره کرد. این سیستم قادر است به طور کامل کنترل خودرو را در ترافیک سنگین به عهده گرفته و در کم‌تر از ۳ ثانیه خودرو را متوقف یا دوباره به حرکت در بیاورد. کروز کنترل اکتیو جدید همچنین امکان این که خودرو تا سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت داخل خط خود را نگه دارد را فراهم کرده است.

فورد آج فیس لیفت 2019 وارد بازار اروپا می‌شود + تصاویر

از دیگر موارد که برای نخستین بار روی آن استفاده شده می‌توان به سیستم کمکی فرمان Evasive اشاره کرد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان هم در شهر و هم در اتوبان از آن استفاده کرد. با استفاده از یک رادار و یک دوربین، سیستم می‌تواند خودروهایی که با سرعت کم حرکت می‌کنند یا توقف کرده‌اند را تشخیص داده و در صورتی که راننده واکنش مناسب نشان نداد، کنترل فرمان را برای جلوگیری از تصادف بر عهده بگیرد.

از دیگر موارد قابل توجه آن می‌توان به سیستم چراغ‌های جلو هوشمند، سیستم مانیتور نقاط کور، نوربالای اتومات، محدود کننده سرعت هوشمند، هشدار حفظ مسیر، کمکی پیش گیری از تصادف با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی و چند مورد دیگر اشاره کرد.

کابین خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC3 فورد، پد شارژ بی سیم تلفن همراه، آپشن سیستم صوتی B&O با ۱۲ اسپیکر و یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال قابل تنظیم مجهز شده است.

فورد آج فیس لیفت 2019 وارد بازار اروپا می‌شود + تصاویر

اگر به دنبال خرید اسپرت ترین مدل اج فیس لیفت در اروپا هستید، اس تی لاین انتخاب نهایی شما خواهد بود و شرکت برنامه‌ای برای ارائه مدل ST در بازار اروپایی ندارد. فورد اج اس تی لاین ویژه بازار اروپا به مواردی مانند بخش پایینی هم رنگ با کل بدنه، باله، رکاب، رینگ‌های ۲۰ اینچی، روکش چرم تک ای صندلی‌ها و تیونینگ اسپرت سیستم تعلیق مجهز شده است.

اج Vignale به عنوان لوکس‌ترین مدل خانواده از مواردی مانند قاب کرومی مه شکن‌ها، جلوپنجره خاص Vignale، رینگ‌های پولیش شده ۲۰ اینچ، روکش چرم صندلی‌ها با دوخت ویژه، روکش چرم دور صفحه کیلومتر، جابازویی و کنسول مرکزی بهره می‌برد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar