لندرور دیفندر جدید نسخه‌های مختلفی خواهد داشت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
لندرور دیفندر جدید نسخه‌های مختلفی خواهد داشت

نسل جدید دیفندر که سال آینده قرار است رونمایی شود، به یک برند زیرمجموعه مستقل تبدیل خواهد شد. اتفاقی که آن را در کنار دو ساب برند دیسکاوری و رنج رور قرار می‌دهد. نسل جدید این خودروی نمادین آفرود در دو مدل با فاصله بین دو محور مختلف و چند نسخه قرار است روانه بازار شود.

شرکت بریتانیایی لندرور قصد داشت دیفندر جدید را امسال که هفتادمین سالگرد تأسیس این شرکت است روانه بازار کند، ولی رونمایی ایووک جدید باعث شد برنامه‌های شرکت کمی دچار تغییر شوند.

لندرور قصد دارد دیفندر جدید را به عنوان یک مدل آفرودر لوکس معرفی کند. همانند دیفندر قبلی، مدل‌های با طول بین دو محور کوتاه و بلند به ترتیب مدل‌های ۹۰ و ۱۱۰ نامیده خواهند شد.

دیفندر جدید روی پلت فرم جدید تمام آلومینیومی MLA قرار است ساخته شود. همچنین گفته می‌شود این پلت فرم به زودی جایگزین تمامی پلت فرم‌های مورد استفاده در خانواده لندرور خواهد شد. این بدین معنی می‌باشد که نسل جدید این مدل آفرود از یک شاسی یکپارچه آلومینیومی به جای ترکیب اتاق روی بدنه سنتی استفاده خواهد کرد.

لندرور دیفندر جدید نسخه‌های مختلفی خواهد داشت

مجموعه پیشرانه‌های آن شامل سیستم هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی است که به یک موتور ۴ سیلندر بنزینی مجهز هستند. در نسخه‌های قوی‌تر شرکت یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی جدید با تیونینگ های مختلف تدارک دیده است. جگوار و لندرور هیچ برنامه‌ای برای استفاده از پیشرانه‌های هشت سیلندر خورجینی در محصولات آینده خود ندارند.

در مجموعه مدل‌های دیفندر جدید می‌توانیم منتظر یک مدل پایه سه در با طول بین دو محور کوتاه و همچنین یک مدل با طول بین دو محور بلند ۵ در باشیم. مدل دوم شاسی بلندهای لوکس زیادی را به عنوان رقیب پیش روی خود می‌بیند. لندرور همچنین در حال راحی یک نسخه پیکاپ تراک دیفندر جدید است که مبتنی بر مدل‌های با طول بین دو محور بالا ساخته می‌شود و قرار است به رقابت با مدل‌هایی مثل مرسدس ایکس کلاس بپردازد.

لندرور دیفندر جدید نسخه‌های مختلفی خواهد داشت

همان طور که اشاره کردیم، شرکت از نسل جدید دیفندر سال آتی میلادی رونمایی می‌کند و فروشش از سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ قرار است شروع شود.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar