مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۰ در اتوسالن توکیو

بروزرسانی در: شنبه 21 دی 98 ساعت 18:38
مزدا CX-30 مدل 2020 در اتوسالن توکیو

بعد از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو سال پیش، خودروی مزدا CX-30 مدل ۲۰۲۰ با یک پکیج طراحی ظاهری جدید به نمایشگاه اتوسالن توکیو آمده است. این پکیج طراحی ظاهری جدید در واقع یک کیت بدنه است که مزدا برای این کراس آور کامپکت طراحی کرده و فقط در ژاپن آن را می‌فروشد.

این کیت بدنه شامل مواردی مانند اسپلیتر جلو، رکاب، پنل دیفیوزر عقب، اسپویلر عقب، رینگ‌ها و قاب آینه‌های جدید است. در نگاه اول این کیت بدنه بسیار زیبا و جذاب می‌باشد. به کمک برخی تزئینات نقره‌ای این کیت بدنه در کنار فلاپ های پلاستیکی فابریک CX-30، خودرویی که در غرفه مزدا در اتوسالن توکیو حضور پیدا کرده توانسته نگاهی خیلی‌ها را به خود جلب کند. با استفاده از اسکید پلیت های آلومینیومی در جلو و عقب خودرو، شرکت تلاش کرده تا با توجه به ظاهر اسپرت تر و خوابیده‌تر این CX-30 خاص، خودرو همچنان ظاهر یک کراس آور را داشته باشد.

مزدا CX-30 مدل 2020 در اتوسالن توکیو

گرچه شرکت این کیت بدنه را فعلاً در ژاپن ارائه کرده، ولی پیش بینی می‌شود بعداً این پکیج مانند پکیج طراحی ظاهری مزدا ۳ در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود. قیمت کیت بدنه کامل ۳۱۴۷ دلار می‌باشد و اگر قصد خرید جداگانه قطعات مذکور را داشته باشید، قطعاً قیمت آن بالاتر نیز خواهد رفت. در بازارهای جهانی، به احتمال زیاد قیمت این کیت بدنه بیشتر می‌شود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar