معرفی جهانی فیس لیفت ماکسیما ۲۰۱۹ در لس آنجلس + تصاویر

بروزرسانی در: یکشنبه 11 آذر 97 ساعت 19:57
معرفی جهانی فیس لیفت ماکسیما 2019 در لس آنجلس + تصاویر

شرکت نیسان از مدل فیس لیفت ماکسیما ۲۰۱۹ در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به صورت رسمی رونمایی کرد و در حالی که در مقایسه با مدل ۲۰۱۸ خیلی متفاوت به نظر نمی‌رسد، برخی تغییرات جالب توجه را می‌توان روی خودرو دید.

اگر از جلو به ماکسیما فیس لیفت نگاه کنید، به راحتی متوجه سپر متفاوت خودرو که به زیباترین شکل ممکن دو چراغ مه شکن کوچک و دریچه‌های ورودی هوا را داخل خود جای داده خواهید شد. در بخش جلو همچنین می‌توانیم چراغ‌های به روز شده را ببینیم که طراحی آن در مقایسه با مدل فعلی پیچیده‌تر شده است.

تغییرات طراحی فقط منحصر به جلو نیستند و از عقب اگر به ماکسیما فیس لیفت نگاه کنیم برخی تغییرات چشم گیر مانند چراغ‌های به روز شده را مشاهده خواهیم کرد. علاوه بر این، طراحی بخش عقب خودرو شامل چهار سراگزوز و همچنین یک اسپویلر جذاب در تریم ماکسیما SR می‌شود.

نیسان همچنین رینگ‌های ۱۹ اینچی جدیدی به نام Hyper Silver Platinum Reserve Package برای این خودرو طراحی کرده و یک رنگ بدنه جدید به نام Sunset Drift را برای آن ارائه نموده است.

داخل کابین، نیسان ماکسیما ۲۰۱۹ به یک طراحی روکش صندلی‌های جدید و سقف و ستون‌های خاکستری در تریم SR و Platinum Reserve Package مجهز می‌باشد. از دیگر موارد قابل توجه کابین ماکسیما ۲۰۱۹ می‌توان به صفحه کیلومتر و آمپر، پنل درها، فرمان، دوخت، روکش صندلی، سقف، ستون‌ها و اسپیکرهای جدید روی ستون جلو اشاره کرد. البته این موارد بسته به تریم انتخابی مشتری ممکن است تغییراتی داشته باشند. همه مدل‌های خودرو به جز ماکسیما S به رادیو ماهواری SiriusXM و سیستم ناوبری به روز شده Door to Door Navigation نیسان مجهز هستند.

تکنولوژی‌های به روز شده

علاوه بر موارد مذکور، نیسان تأیید کرده که ماکسیما فیس لیفت به پکیج Safety Shield 360 به صورت استاندارد مجهز خواهد بود. این سیستم مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عبوری عقب، هشدار خروج از خط، کمکی نور بالا و ترمز اضطراری خودکار عقب را شامل می‌شود. این پکیج به صورت استاندارد روی ماکسیما پلاتینیوم به عنوان بخشی از پکیج SR Premium ارائه شده است.

زیر کاپوت نیسان ماکسیما ۲۰۱۹ شاهد عرضه یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی هستیم که همان خروجی‌های مدل فعلی را ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، این خودرو ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۳ نیوتن متر گشتاور دارد و به صورت استاندارد به گیربکس CVT ایکس ترونیک شرکت مجهز شده است.

شرکت نیسان مدل فیس لیفت ماکسیما را در چهار تریم مختلف به نام‌های S، SV، SL، SR و پلاتینیوم خواهد فروخت.

قیمت فروش این خودرو بعداً و نزدیک به زمان ورود به بازار اعلام خواهد شد.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar