معرفی جهانی هوندا پاسپورت ۲۰۱۹ در لس آنجلس + تصاویر

جمعه 9 آذر 97 ساعت 01:15
معرفی جهانی هوندا پاسپورت 2019 در لس آنجلس + تصاویر

هوندا پاسپورت ۲۰۱۹ که دیروز در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شد فقط در ظاهر آفرود قدرتمند خود با مدل فعلی پاسپورت مشترک بوده و خودرو به طور کلی تغییر کرده ‌است.

جالب است بدانید پلت فرم این خودرو از هوندا پایلوت قرض گرفته شده و فروشش قرار است از اوایل ۲۰۱۹ شروع شود. گرچه، پاسپورت تقریباً ۱۵ سانتی متر طول کم‌تری در مقایسه با پایلوت داشته و برخلاف پایلوت هفت سرنشین، ظرفیت ۵ سرنشین در دو ردیف صندلی را دارد. پاسپورت جدید به طور استاندارد دیفرانسیل جلو است و سیستم دو دیفرانسیل به صورت آپشن برای آن ارائه خواهد شد. موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی ۲۸۰ اسب بخاری پاسپورت خروجی‌های خود را به کمک یک گیربکس ۹ دنده اتومات به چرخ‌ها ارسال می‌کند.

نسخه‌های دو دیفرانسیل فاصله از کف تا زمینی معادل حدوداً ۲۰ سانتی متر دارند که تقریباً ۲.۵ سانتی متر بیشتر از پایلوت و نسخه‌های دیفرانسیل جلوی پاسپورت است. با توجه به اورهنگ های کوتاه‌تر در مقایسه با پایلوت، هوندا پاسپورت از نظر توانایی‌های آفرود جایگاهی بین جیپ گرند چروکی و فورد اج خواهد داشت. نسخه‌های دیفرانسیل جلوی پاسپورت توان بکسل حدوداً ۱.۸ تنی دارد و مدل‌های دو دیفرانسیل می‌توانند تا ۲.۵ تن را بکسل کنند. تمام مدل‌های پاسپورت به رینگ‌های ۲۰ اینچ آلیاژی مجهز شده‌اند، گرچه مدل‌های قدرتمند تایرهای بزرگ‌تری دارند تا ظاهر خودرو قوی‌تر دیده شده و در عین حال، خودرو سواری راحت‌تری داشته باشد.

هوندا هنوز آمار و ارقام مصرف سوخت پاسپورت جدید را اعلام نکرده است. بسیاری از نسخه‌های پایلوت در حالت ترکیبی مصرف سوختی معادل ۱۰.۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی دارند و به احتمال زیاد پاسپورت هم عملکردی در همین حد خواهد داشت.

داخلب کابین پاسپورت، با خواباندن صندلی‌های عقب ظرفیت باری برابر با ۲۸۳۱ لیتر ارائه می‌کند. در حالی که صندلی‌های ردیف عقب بالا باشند، پاسپورت با داشتن ظرفیت باری برابر با ۱۱۶۶ لیتر عملکرد بسیار خوبی در برابر رقبای هم اندازه‌اش دارد. در مدل پاسپورت اسپرت روکش پارچه‌ای به صورت استاندارد ارائه شده و در مدل‌های بهتر EX-L، تورینگ و الیت شاهد ارائه روکش صندلی چرمی هستیم. در مدل پایلوت اسپرت خودرو به یک صفحه نمایش ساده ۵ اینچی مجهز شده، ولی در مدل‌های دیگر خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش ۸ اینچ مجهز است و از اندروید اتو و اپل کارپلی هم پشتیبانی می‌کند. تجهیزاتی مانند سیستم صوتی با ۱۱ بلندگو، هات اسپات وای فای با آپشن بسته‌های اینترنتی ماهانه شرکت AT&T به صورت اختصاصی برای مدل‌های گران قیمت‌تر ارائه شده‌اند.

خودرو به صورت استاندارد به پکیجی از سیستم‌های کمکی رانندگی و امینی مانند ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط، کروز کنترل هوشمند و سیستم کنترل مسیر فعال مجهز شده است. سیستم مانیتور نقاط کور روی تریم EX-L و دیگر مدل‌های بالاتر به صورت استاندارد عرضه شده است.

از دیگر موارد قابل توجه روی نسل جدید هوندا پاسپورت می‌توان صفحه نمایش ۷ اینچی قابل تنظیم TFT که به عنوان صفحه کیلومتر و آمپرها ارائه شده اشاره کرد.

هوندا هنوز قیمت گذاری پاسپورت ۲۰۱۹ را اعلام نکرده است.

منبع ترجمه: motor authority

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar