پیکاپ تراک هیوندای به زودی رونمایی خواهد شد + تصاویر

بروزرسانی در: سه شنبه 13 آذر 97 ساعت 17:21
پیکاپ تراک هیوندای به زودی رونمایی خواهد شد + تصاویر

از زمان رونمایی کانسپت سانتا کروز که تقریباً چهار سال پیش در نمایشگاه خودروی دیترویت اتفاق افتاد، هیوندای همواره در مورد احتمال عرضه یک پیکاپ تراک بسیار محافظه کارانه رفتار کرده است. خبر خوب اکنون این که اتوکار اخیراً مصاحبه‌ای با لوک دانکرولکه، سرطراح شرکت داشته و در این مصاحبه صحبت‌های جالبی در مورد جزئیات بیشتر این خودرو شده است.

او در مصاحبه خود دوباره تأیید کرده که نسخه تولیدی این کانسپت در دست طراحی می‌باشد و اضافه کرده که طراحی آن هم اکنون نهایی است و این پیکاپ تراک در مسیر ورود به خطوط تولید شرکت قرار دارد. در پاسخ به تاریخ احتمالی رونمایی این مدل، دانکرولکه زمان دقیقی را مشخص نکرده است، ولی اتوکار اعتقاد دارد این اتفاق تا سال ۲۰۲۰ خواهد افتاد.

هنوز مشخص نیست که سانتا کروز (این نام هنوز تأیید نشده) آیا به رقابت با فورد رنجر یا اف ۱۵۰ بزرگ‌تر خواهد رفت یا نه، ولی اطلاع داریم که کیا نیز یک نسخه مختص خود از این خودرو را خواهد ساخت. دانکرولکه این موضوع را تأیید کرده و به مجله اتوکار گفته که مدل کیا این خودرو نیز در دست طراحی بوده و بعد از نسخه هیوندای، با طراحی بدنه و کابینی متفاوت روانه بازار خواهد شد.

اخیراً گزارشی منتشر شده بود که پیکاپ تراک هیوندای روی پلت فرم توسان ساخته خواهد شد و شرکت قصد دارد آن را از سال ۲۰۲۱ در آمریکا و کارخانه آلاباما بسازد.

با در نظر گرفتن همه نکات، به نظر می‌رسد هیوندای در حال آماده شدن برای ورود قوی به سگمنت پیکاپ تراک هاست و در همین راستا، این خودرو را در بازار آمریکا هم خواهد فروخت. البته مدل کیا این خودرو شانس کمی برای ورود به بازار ایالات متحده دارد. یکی از مدیران ارشد شرکت کیا موتورز آمریکا قبلاً در مصاحبه‌ای احتمال عرضه این خودرو در بازار آمریکا را رد کرده بود.

منبع ترجمه: Motor 1

لینک های مفید :

قیمت روز خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات سایپا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar