قیمت فونیکس FX در بازار مشخص شد / اسفند ۱۴۰۱

بروزرسانی در: پنج شنبه 4 اسفند 01 ساعت 13:21
قیمت فونیکس FX در بازار مشخص شد / اسفند 1401

شرکت مدیران خودرو تحویل محصول فونیکس FX را در دو تیپ از چند روز قبل آغاز کرده و قیمت این خودروی جدید در بازار مشخص شده است.

کراس اوور FX که همان نسخه ایرانی چری اومودا۵ است، در تیپ اکسلنت به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز بوده که حدود ۱۵۵ اسب بخار را با گشتاور حدود ۲۲۵ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه به جعبه دنده اتوماتیک CVT مجهز است که قابلیت تیپ ترونیک ۹ سرعته مصنوعی را دارد و توان را به چرخ های جلو منتقل می کند.

این خودرو در مدل اکسلنت هم اکنون در بازار حدود ۲.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت دارد. قیمت ثبت نامی این محصول حدود ۱.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ انجام شد.

فونیکس FX در تیپ پرمیوم به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است که توسط کمپانی AVL اتریش طراحی شده و ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه توان خود را طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تَر (WDCT) ساخت کمپانی گتراک به چرخ های جلوی فونیکس FX می رساند. در نسخه ۱.۶ لیتری TGDi این کراس اوور از سیستم تعلیق مولتی لینک استفاده شده است

قیمت این محصول هم اکنون در بازار حدود ۲.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. قیمت این خودرو در نمایندگی های شرکت مدیران خودرو ۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده است.

ایران جیب

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar