انتشار جزئیات فنی کامل لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

سه شنبه 22 مرداد 98 ساعت 16:49
انتشار جزئیات فنی کامل لینکلن Aviator مدل 2020 + تصاویر

در شرایط که لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ هنوز وارد بازار نشده است، شرکت لینکلن همچنان جزئیات بیشتری از آن را منتشر می‌کند. بالاخره به صورت رسمی اعداد و آمار رسمی جزئیات فنی این خودرو مشخص شده و نکته جالب این که در مقایسه با آن چه ابتدا لینکلن اعلام کرده بود، اوضاع بسیار بهتر هم هست.

سال پیش در نمایشگاه خودروی لس آنجلس لینکلن اعلام کرد که موتور پایه ۳ لیتری توربو دوقلوی شش سیلندر خورجینی ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت. در بیانیه رسمی مربوط به اعلام جزئیات فنی این خودرو، عدد قدرت همچنان روی همان ۴۰۰ اسب بخار مانده، ولی گشتاور آن اکنون ۵۶۲ نیوتن متر اعلام شده است. مدل پلاگین هیبریدی آن رشد خروجی‌های بزرگ‌تری را تجربه کرده است. لینکلن قبلاً خروجی‌های آن را ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۳ نیوتن متر گشتاور اعلام کرده بود، ولی در واقع این خودرو ۴۹۴ اسب بخار قدرت و ۸۵۴ نیوتن متر گشتاور دارد. اعداد اعلامی قبلی لینکلن خیلی‌ها را شگفت زده کرده بود و اکنون، واقعاً می‌توان گفت لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ پلاگین هیبریدی خودرویی فوق العاده است.

انتشار جزئیات فنی کامل لینکلن Aviator مدل 2020 + تصاویر

لینکلن هنوز اعداد مربوط به شتاب و حداکثر سرعت لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ را اعلام نکرده، ولی با این میزان قدرت می‌توان چیزی بین ۴ تا ۵ ثانیه را برای شتاب صفر تا صد آن انتظار داشت. با چنین پرفورمنسی قطعاً لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ رقیبی جدی برای شاسی بلندهای آلمانی بازار خواهد بود. با توجه به شخصیت قدرتمند و عضلانی لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰، این خودرو را باید رقیبی برای شاسی بلندهای پرفورمنس اروپایی مانند آ ام گ ها و M بی ام و به حساب آورد.

ظرفیت پیمایش تمام الکتریکی خودرو اعلام نشده، ولی شرکت خروجی‌های موتور الکتریکی و ظرفیت پک باتری آن را منتشر کرده است. نسخه‌های پلاگین هیبریدی آن به یک پک باتری ۱۳.۶ کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی ۱۰۱ اسب بخاری مجهز هستند. این خودرو دو حالت رانندگی به نام‌های Preserve EV و Pure EV دارد. حالت Preserve EV قادر به شارژ باتری تا ۷۵ درصد با استفاده از موتور حین رانندگی است و در حالت Pure EV، خودرو برای نگه داشتن آن در حالت تمام الکتریکی طراحی شده است. در صورت خرید مدل پلاگین هیبریدی روی ستاره لینکلن برخی تزئینات آبی رنگ نصب خواهد شد.

انتشار جزئیات فنی کامل لینکلن Aviator مدل 2020 + تصاویر

در لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ یک تکنولوژی جذاب چراغ‌های جلو به نام adaptive pixel LED headlights ارائه شده است. لینکلن می‌گوید این سیستم نور چراغ‌ها را بسته به سرعت خودرو تنظیم خواهد کرد. در سرعت‌های بالا، لینکلن می‌گوید نور به صورت مستقیم بر روی جاده می‌تابد و در سرعت‌های پایین، نور عریض‌تر شده و بخش‌های بزرگ‌تری از جاده را پوشش می‌دهد.

نظر شما در مورد این خودرو چیست؟

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar