کاهش خودروهای داخل پارکینگ سایپا

پنج شنبه 26 اسفند 00 ساعت 11:08
کاهش خودروهای داخل پارکینگ سایپا
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱، تعداد خودروهای کف پارکینگ این گروه خودروسازی به ۲۰ هزار دستگاه کاهش خواهد یافت.

محمدعلی تیموری، با اعلام این خبر در خصوص خودروهای کف پارکینگ در گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: تعداد خودروهای کف پارکینگ در ۲۳ دی‌ ماه امسال حدود ۸۰ هزار دستگاه بود که اکنون به ۴۹ هزار دستگاه کاهش یافته است و تا شنبه آینده این خودروها به ۴۴ هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان بازدید وزیر صمت از این شرکت تصریح کرد: متوسط تولید خودرو در سایپا یک هزار و ۲۵۰ دستگاه در روز بود که به علت خواب ۱۲ هزار میلیاردی سرمایه در کف پارکینگ در دو ماه اخیر به یک هزار و ۱۰۰ دستگاه کاهش یافت.

تیموری در خصوص دستور رئیس‌جمهوری برای تسریع در تحویل خودروهای تولیدی گفت: بالاترین تحویل خودرو در ماه های بهمن و اسفندماه امسال صورت گرفت. به این صورت که ۴۷ هزار دستگاه خودرو توسط این شرکت خودروسازی تحویل داده شد.

وی در پایان تأکید کرد: در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رئیس‌ جمهوری که به تازگی ابلاغ شده است، از ۱۴ فروردین ماه سال آینده تولید خودرو روزانه به یک هزار و ۵۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت و این گام محکمی برای تحقق تولید ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۱ است.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar