سوال از وزیر صمت در خصوص قیمت خودرو کلید خورد

چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 ساعت 12:43
سوال از وزیر صمت در خصوص قیمت خودرو کلید خورد

نماینده ارومیه در مجلس از کلید خوردن طرح سؤال از وزیر صنعت و معدن در خصوص گرانی خودرو خبر داد.

نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو در چند ماه اخیر، گفت: تا زمانی که خودروسازی در کشورمان انحصاری است هر روز باید شاهد مشکلاتی در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: به خاطر اینکه مدیران خودروسازی را دولت تعیین می‌کند در این صنعت انحصاری فساد ایجاد شده و پول‌های بزرگی جابه‌جا می‌شود.

نماینده ارومیه در مجلس با ذکر اینکه هیچ حساب و کتابی در بحث خودروسازی وجود ندارد، افزود: بتازگی مدیرعامل گروه سایپا گزارشی را به رئیس مجلس و رئیس کمیسیون صنایع ارائه کرده که در آن آماری تهدید کننده و بد ارائه شده و این گروه خودروسازی را بسیار زیان‌ده معرفی کرده است با این گزارش گویا در این شرکت فاجعه ملی رخ داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: پس از گزارش مدیرعامل سایپا بعضی از نمایندگان هم به رئیس این گروه اعلام کردند، گویا قرار است این گروه را ورشکسته اعلام کنید تا برخی آن را با قیمت پائین بخرند، باید این گزارش اصلاح شود.

قاضی‌پور از طرح سئوال از وزیر صنعت و معدن و تجارت در خصوص گرانی‌های خودرو خبر داد و گفت: این سؤال را به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه کرده‌ایم تا در دستور کار پارلمان قرار گیرد تا آقای رحمانی با حضور در مجلس پاسخگوی عملکرد وزارتخانه خود درباره نابسامانی بازار خودرو باشد.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar