رونمایی خودروی BMW X4 مدل ۲۰۱۹ + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
رونمایی خودروی BMW X4 مدل 2019 + تصاویر

BMW در اوایل سال جاری نمونه‌ای از جدیدترین خودروهای x4 خود را به نمایش درآورد. BMW در آن زمان تلاش کرد تا جزئیات بیشتری از این خودرو را به طرفدارانش نشان دهد و اینک هم اطلاعات و جزئیات بیشتری را از نسل جدید این خودروها به مخاطبانشان نشان می‌دهد.

هم اکنون این خودرو بزرگتر، سبک‌تر و در عین حال نوین‌تر از اسلافش معرفی شده و جایگزین خوبی برای نسل اولی‌ها محسوب می‌شود. این کوپه اسپورت، پر زرق و برق‌تر از X3 و کوچکتر از X6 از آب درآمده و حد واسط خوبی برای کسانی است که از هر دوی این خودروها به علت مقیاس و امکانات فراری‌اند.

در سطح جهانی بی ام و یک X4 پایه را با گزینه متفاوت پیشرانه ارائه می‌کند. با این وجود در آمریکا ما شاهد دو نسخه از این خودروها در مدل‌های xDrive30i و پرفورمنس اورینت M40i هستیم. گزینه نخست این مجموعه دارای پیشرانه دو لیتری توربو ۴ سیلندر است که با گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر توانی نزدیک به ۲۴۸ اسب بخار را تولید کرده و نسخه دوم هم دارای یک پیشرانه ۳ لیتری توربو است که با گشتاوری نزدیک به ۵۰۰ نیوتن متر قدرتی نزدیک به ۳۵۵ اسب بخار دارد.

با وجود اینکه نخستین سازه‌های تجاری این خودرو اینک در Spartanburg در اطراف کارولینای جنوبی در حال تست رانندگی است، بی ام و از نسخه xDrive30i و تریم M40d خود تصاویر و جزئیات تازه‌ای را منتشر کرده است.

 

جلو پنجره X4 های جدید نسبت به اسلافش به وضوح بزرگ‌تر شده با این حال شباهت این خودرو در نگاه نخست به مدل‌های قبل قابل لمس است. باوجود حفظ فرم کلی، X4 افزایشی در ابعاد را تجربه کرده به صورتی که ۷۶.۲ میلی‌متر در طول، ۳۵.۶ میلی‌متر در عرض و ۵۳.۳ میلی متر برای فاصله محوری بزرگ‌تر شده است. این درحالیست که برای شبیه شدن این خودرو به مدل کوپه ارتفاع خودرو ۲.۵۴ میلی‌متر کاهش نشان می‌دهد.

بی ام و نسل جدید X4 را به فناوری‌های گوناگونی مجهز کرده است که از جمله آنها می‌توان به چراغ‌های LED، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و از سیستم مسیریابی نوین اشاره کرد. سامانه کمکی هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز و جلوگیری از تصادف در مسیرهای شهری، و سیستم تشخیص عابر پیاده از دیگر خصوصیت‌های کمک راننده خودرو است. سقف سانروف پانوراما و سیستم تهویه سه ناحیه‌ای از دیگر امکانات X4 جدید هستند.

مخاطبان این خودرو می‌توانند در صورت تمایل و پرداخت هزینه بالاتر از ویژگی‌هایی مانند کروز کنترل تطبیقی، تشخیص نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه با دید از بالا، دید پانوراما و دید ۳ بعدی به طور اختیاری بهره مند شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar