تکنولوژی جدید خودروهای تسلا

بروزرسانی در: یکشنبه 18 فروردین 98 ساعت 12:33
تکنولوژی جدید خودروهای تسلا

تسلا قصد دارد تکنولوژی هوشمندی را در خودروهای خود به کار گیرد که موجب می‌شود در زمان حضور راننده در محوطه پارکینگ، خودرو به طور اتوماتیک روشن شده و به سمت وی حرکت کند.

این تکنولوژی که Enhanced Summon نام دارد از هفته آتی در امریکا در دسترس خریداران خودروهای تسلا قرار می‌گیرد. البته تنها افرادی می‌توانند از این تکنولوژی بهره بگیرند که یکی از بسته‌های Enhanced Autopilot یا Full Self-Drivingرا برای خودروهای خریداری شده خود فعال کرده باشند.

برای فعال کردن خدمات ذکر شده تنها باید دکمه مربوطه در اپلیکیشن تلفن همراه تسلا فشرده شود و سپس خودروی برقی تسلا به سمت راننده حرکت می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا راننده مجبور نباشد وقت زیادی را صرف رسیدن به خودرو و روشن کردن آن کند. فرد می‌تواند نقطه‌ای خاص را برای توقف خودروی خود مشخص کند یا از آن بخواهد دقیقاً در محل توقف شخص قرار بگیرد.

استفاده از این خدمات در فاصله حداکثر ۴۵ متری از خودرو مجاز است و البته باید توجه داشت که سرعت فعال شدن خدمات یادشده و حرکت خودرو به سمت کاربر چندان زیاد نیست. همچنین بهره مندی از سرویس یاد شده در اماکن عمومی، مستلزم رعایت قوانین مربوط به استفاده از پارکینگ‌های عمومی است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar