نگاهی به خط تولید مک لارن + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به خط تولید مک لارن + ویدیو

آیا تا به حال شده بود فکر کنید که مک لارن ها چگونه ساخته می‌شوند؟ دیگر فکر کردن کافی است و ما، در این ویدیو می‌خواهیم به شما نحوه ساخت ابرخودروهای مک لارن را در خط تولید این شرکت در ووکینگ نمایش بدهیم.

۳,۳۴۰. این تعداد خودروهایی است که مک لارن سال پیش توانست بفروشد. این تعداد فروش در واقع یک رکورد جدید برای مک لارن محسوب می‌شود. تقریباً دو سوم این میزان فروش متعلق به خانواده سری اسپرت بود که اخیراً با رونمایی از مدل قدرتمند ۶۰۰LT یک عضو جدید دارد. تمامی این میزان خودرو فروخته شده توسط دست خط تولید شرکت مونتاژ شده و به شبکه‌ای متشکل از ۸۶ نمایندگی در ۳۱ کشور مختلف دنیا فرستاده شده‌اند.

نگاهی به خط تولید مک لارن + ویدیو

خط تولید مک لارن در ووکینگ در روز تقریباً ۲۰ دستگاه خودرو تولید می‌کند و در این ویدیو، می‌توانیم ببینیم که کار ساخت یک مک لارن در این کارخانه چگونه پیش می‌رود. از آماده کردن بدنه برای رنگ آمیزی گرفته تا نصب قطعات فیبر کربنی و موتور روی خودرو تا برخی ریزه کاری‌های نهایی، همه و همه را در این ویدیو خواهید دید. قبل از سوار شدن خودروها روی تریلر، مک لارن کل بدنه آن‌ها را با چادری ویژه می‌پوشاند تا در طول مسیر مشکلی برای این محموله‌های ارزشمند پیش نیاید.

نگاهی به خط تولید مک لارن + ویدیو

مک لارن در حال حاضر برنامه بسیار شلوغی دارد و مطابق با نقشه راه جدید Track25، قرار است ۱۸ مدل جدید و نسخه‌های مختلف آن‌ها تا سال ۲۰۲۵ میلادی رونمایی و روانه بازار کند. تا سال ۲۰۲۵، تمامی مدل‌ها حداقل یک نسخه الکتریکی خواهند داشت. کمپانی قول رونمایی از یک جانشین برای مدل پرچم دار P1 را هم داده است. به لطف سرمایه گذاری سنگین ۱.۲ میلیارد پوندی، سطح تولید شرکت تا سال ۲۰۲۵ با افزایشی ۷۵ درصدی به ۶ هزار دستگاه در سال خواهد رسید و شبکه فروش و خدمات پس از فروش شرکت متشکل از ۱۰۰ نمایندگی خواهد بود.

نگاهی به خط تولید مک لارن + ویدیو

هواداران مدل افسانه‌ای F1 شدیداً منتظر هستند تا جانشین این خودرو که پروژه تولید آن با نام کد BP23 داخل شرکت معروف شده است را از نزدیک ببینند. این ابرخودروی جدید که بسیار سریع‌تر از F1 خواهد بود، عضوی از خانواده سری Ultimate بوده و فقط ۱۰۶ دستگاه از آن قرار است ساخته شود. تمام این ۱۰۶ دستگاه خیلی وقت پیش به قیمت ۲.۵ میلیون دلار به ازای هر دستگاه فروخته شده‌اند.

منبع ترجمه: motor1

ویدیو:

گالری تصاویر:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar