رونمایی پورشه تک آرت GT اسپرت جدید

دوشنبه 25 دی 02 ساعت 10:43
رونمایی پورشه تک آرت GT اسپرت جدید

شرکت تیونینگ تک آرت از پروژه جدید خود با نام GT اسپرت رونمایی کرد. این محصول جدید بر پایه پورشه ۹۱۱ توربو S شکل گرفته و ۸۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

پورشه ۹۱۱ توربو S جزو شاخص‌ترین سوپر اسپرت‌های دنیاست که در کنار طراحی شناخته شده خود پرفورمنسی فوق‌العاده را ارائه می‌کند. این خودرو حتی عنوان بهترین خودروی اسپرت تاریخ را نیز یدک می‌کشد؛ اما درعین‌حال شرکت‌هایی همچون تک آرت وجود دارند که همواره به دنبال ارتقای چنین محصولاتی هستند و برگزاری نمایشگاه توکیو ۲۰۲۴ فرصت خوبی برای این تیونر است تا پروژه جدید خود را نشان دهد.

این تیونر آلمانی می‌گوید خودروی GT اسپرت تنها به تعداد ۳۰ دستگاه تولید خواهد شد. خودروی موردبحث بر پایه ۹۱۱ توربو S نسل ۹۹۲ فعلی شکل گرفته و تمرکز اصلی تک آرت نیز ارائه پکیج شخصی‌سازی کامل و آپشن های فراخوان خواهد بود. به این ترتیب خریداران خواهند توانست هر آپشنی را جهت تمایز خودروی خود سفارش دهند. در تصاویر منتشر شده می‌توانیم تغییراتی همچون سپر جلوی جدید با ورودی‌های هوای متفاوت، رکاب‌های جانبی گیرا و ورودی‌های جانبی را تشخیص دهیم.

خریداران می‌توانند تمامی این قطعات را با تریم فیبر کربن سفارش دهند. پکیج تک آرت همچنین شامل اسپویلر عقب و دیفیوزر کربنی خواهد بود تا علاوه بر افزایش جذابیت‌های بصری ۹۱۱ توربو S باعث بهبود آیرودینامیک آن نیز شوند. کاپوت کربنی خودرو نیز حس و حال یک خودروی مسابقه‌ای را تداعی می‌کند. تیونر موردبحث در همین راستا رینگ‌های فرمولا VI را نیز برای GT اسپرت در نظر گرفته است. در لیست تغییرات خودروی پورشه سیستم اگزوز جدید با خروجی‌های کربنی، کیت فنرهای جدید و تریم متفاوت آینه‌های جانبی نیز دیده می‌شوند.

اما از نظر بهبود پرفورمنس باید گفت تک آرت کیت قدرت TA 092/T1.1 را در نظر گرفته که باعث می‌شود قدرت و گشتاور پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۷ لیتری توئین توربوی پورشه از ۶۵۰ اسب بخار و ۸۰۰ نیوتون متر به ۷۱۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر برسد. مالکان همچنین می‌توانند کیت قدرت TA 092/T2.1 را انتخاب کنند که باعث اضافه شدن توربوهای جدید به خودرو شده و با برخی بهبودهای نرم‌افزاری خروجی را به ۸۰۰ اسب بخار می‌رساند. البته تغییرات تک آرت GT اسپرت به همین موارد ختم نمی‌شوند چراکه کابین پورشه ۹۱۱ توربو S نیز کاملاً شخصی‌سازی خواهد شد و حتی از چرم بیشتری نسبت به نسخه استاندارد استفاده می‌شود. افرادی که خواهان کابینی خاص‌تر هستند می‌توانند برنامه کابین انحصاری تک آرت را انتخاب کنند که البته جزئیات آن منتشر نشده اما قطعاً باعث تمایز حداکثری بخش داخلی پورشه خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar