معرفی لامبورگینی هوراکان استراتو منصوری

یکشنبه 3 تیر 03 ساعت 11:17
معرفی لامبورگینی هوراکان استراتو منصوری

منصوری با تجهیز سوپراسپرت لامبورگینی هوراکان استراتو به فیبرکربن و رینگ‌های مخصوص پا در راهی تازه گذاشته است.

تقریبا همه ما با مفهوم خودروی لوکس آشنایی داریم. معنای خودرو آفرود هم برایمان روشن است اما ترکیب خودروی لوکس آفرود مزه‌ای تازه را در ذهن تداعی می‌کند. چیزی که به‌تازگی با چاشنی سوپراسپرت هم ترکیب شده و حاصل آن خودروهای شاخصی چون اوراکان استراتو شده‌ است. هم‌اکنون مدتی از معرفی این سوپراسپرت چکمه‌پوش گذشته و نوبت به آن رسیده که منصوری دستی بر سر آن بکشد. این تیونر آلمانی که در سال‌های اخیر دست از پا نمی‌شناسد تا خودروهای مشهور را به مدل‌های تخیلی و پوسترهای دیواری تبدیل کند، این‌بار به سراغ جدیدترین کوپه لامبورگینی رفته تا آن را مطابق میل شیخ‌نشینان حاشیه خلیج فارس آماده کند.

در همین راستا، استراتو به کیت بدنه فیبرکربنی فورج‌کاری‌شده منحصربه‌فرد خود با همان تم آشنا این تیونر مجهز شده است. منصوری برای تکمیل این پکیج از رینگ‌هایی آلیاژی تازه هم‌رنگ بدنه و کابین بازنگری شده هم استفاده کرده است اما وعده داده که چیزهای بیشتری در راه هستند!

لامبورگینی استراتو به‌خودی خود از مهارکننده‌های گوناگون دور بدنه سود می‌برد تا در حین حرکت در مسیرهای ناهموار و خارج جاده‌ای به اجزای درونی و رنگ آن آسیب وارد نشود؛ اما از آنجا که منصوری همیشه زبان بصری متمایز خود را ارائه می‌کند، یک کیت تازه را بر تن این خودرو کرده است تا آن را به‌معنای واقعی لوکس کند. ازجمله ویژگی‌های شاخص بدنه خارجی این خودرو می‌توان به طاق چرخ‌های پیچ‌شده به بدنه، رنگ خاص سیاه ساتن منصوری، فیبرکربن زیبا روی کاپوت، سقف، طاق چرخ‌ها، چراغ‌های آفرود، آینه بغل‌ها و افزونه‌های آیرودینامیکی سپر و گلگیرها اشاره کرد.

منصوری به این بهبودها بسنده نکرده و در بخش عقب از یک بالچه زیبا استفاده کرده است که روحیه اسپرت اوراکان را به مالکش یادآوری خواهد کرد. چرخ‌های استراتو منصوری مانند مدل کارخانه برای مسیرهای دشوار و غیرجاده‌ای طراحی و میزبان رینگ‌های FO.6 آلیاژی ۱۹ اینچی شده است.

با بازشدن درها، آلکانتارا سبزرنگ و چرم سیاه نگاه بیننده را به خود جذب می‌کنند. دوخت‌های سرخ‌رنگ و قطعات مختلف فیبرکربنی هم باعث ایجاد تناقض رنگی میان اجزای مختلف کابین می‌شوند. منصوری برای تاکید روی کارش، لوگوی خود را روی فرمان، بالشتک سر، موکت کف و گوشه‌های کنسول مرکزی ثبت کرده است. مالک می‌تواند از فضای ترکیبی جدید لذت ببرد و با استفاده از کلیدهای سقفی تازه، خودروی خود را روشن کند.

برخلاف بسیاری از مدل‌های جدید منصوری که تماما روی بهبودهای ظاهری متمرکز می‌شوند، استراتو به موتور ارتقایافته مجهز خواهد شد. پیشرانه ۵.۲ لیتری V10 لامبورگینی حال ۶۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که عملا فرقی با نمونه کارخانه ندارد. ممکن است بهبودهای منصوری در نحوه عملکرد آن روشن شود. استراتو منصوری می‌تواند درعرض ۳.۳ ثانیه به سرعت معیار ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و شتابگیری را تا دستیابی به سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد.

هنوز قیمت نهایی این مدل اعلام نشده است اما با توجه به المان‌های تازه، فیبرکربن زیاد، بهبود موتوری و نشان منصوری می‌توان انتظار داشت با خودرویی گران‌قیمت سروکار داشته باشیم که پا را به محدوده خودروهای فراری بگذارد. منصوری وعده داده که در آینده چیزهای جدیدی را به این خودرو اضافه کند تا تمام ۱,۴۹۹ مالک منصوری استراتو از خرید آن رضایت کامل داشته باشند. نظر شما درباره این خودرو چیست؟ آیا این محصول منصوری را می‌پسندید؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar