طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند ۱۴۰۲

بروزرسانی در: چهارشنبه 16 اسفند 02 ساعت 08:28
طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند 1402

به روزرسانی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲: شرکت ایران خودرو برای دارندگان حواله محصول دناپلاس توربو دنده دستی با اولویت تحویل بهار ۱۴۰۳، ۳ جایگزین معرفی کرده است که این محصولات هم به صورت فروش فوری و هم به صورت پیش فروش قابل انتخاب هستند.

طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند 1402

به روزرسانی ۲ اسفند ۱۴۰۲: به اطلاع نمایندگان ایران خودرو میرساند، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به اسفندماه سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است.

۲ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند 1402

طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند ۱۴۰۲

به روزرسانی ۲۴ بهمن ۱۴۰۲: شرایط تبدیل حواله خودروی دناپلاس دستی از سوی ایران خودرو اطلاع رسانی شد.

خودروهای قابل عرضه:

سورن پلاس XU7p
تارادستی V1P
۲۰۷ دستی شیشه‌ای ارتقاء یافته

طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / بهمن 1402

به روزرسانی ۹ بهمن ۱۴۰۲: شرایط تبدیل اختیاری تعهدات فروش فوق العاده بخشنامه ۴۶۴۶ خودرو پارس با موتور XU7P با کد کلاس ۳۵۱۰۶ به شرح جدول پیوست به تعهدات محدود ایجاد شده است.

نمایندگی های محترم شبکه در صورت تمایل مشتریان میتوانند نسبت به تبدیل مطابق جدول ذیل اقدام نمایند.

شرایط بخشنامه جاری:

یادآور می شود امکان تولید و تحویل خودرو براساس تعهدات فراهم شده و این شرایط فقط در صورت تمایل و درخواست مشتریان، به ایشان اعلام می‌شود.

شرح خودرو مبدا پارس XU7 P
کلاس مبدا ۳۵۱۰۶
قیمت خودرو مبدا ۲۹۴.۱۳۳.۰۰۰
شرح خودرو مقصد پارس XU7 P سفارشی
کلاس مقصد ۳۵۱۰۸
قیمت خودرو مقصد ۳۰۹.۵۴۵.۰۰۰
 

به روزرسانی ۲۵ دی ۱۴۰۲: با توجه به اینکه طرح تبدیل حواله خودرو سورن پلاس دوگانه سوز تکمیل وجه شده آبان و آذر ۱۴۰۲ به پارس ال-ایکس فعال شده، قیمت جدید و قطعی پارس ال-ایکس ویژه دی ماه ۱۴۰۲ مشخص شده است.

توضیحات قیمت (تومان)
قیمت خودرو مبدا
(سورن پلاس دوگانه سوز)
۳۷۲.۵۰۹.۰۰۰
قیمت خودرو مقصد
(پارس TU5)
۳۱۴.۲۹۶.۰۰۰
قیمت قبل
(پارس TU5)
۲۷۵.۲۰۰.۰۰۰

 

به روزرسانی ۴ دی ۱۴۰۲: گروه صنعتی ایران خودرو طرح تبدیل دعوتنامه های منقضی دی ماه ۱۴۰۲ خود را اعلام کرد.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / دی 1402

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / دی ۱۴۰۲

به روزرسانی ۱ دی ۱۴۰۲: به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو میرساند، شرایط انتخاب و واریز وجه اختیاری برای مشتریان سورن پلاس دوگانه سوز اولویت زمستان ۱۴۰۲ ویژه پیش فروش طرح عادی به خودرو سورن با موتور XU7P ایجاد شده است.

در صورت تمایل، مشتریان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز از ابلاغ این بخشنامه نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است.

زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت شرکت ایران خودرو بعد از ارسال پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.

طرح تبدیل حواله‌های سورن پلاس / دی 1402

به روزرسانی ۵ آذر ۱۴۰۲: به اطلاع نمایندگان ایران خودرو میرساند، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ این بخشنامه صرفاً جهت تعهدات منقضی شده مربوط به سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است.

۲ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / آذر 1402

به روزرسانی ۱۲ مهر ۱۴۰۲: شرایط انتخاب و تکمیل وجه اختیاری برای بخش دوم مشتریان پارس سفارشی با موتور XU7P با اولویت پائیز ۱۴۰۲ (ویژه طرح عادی) به خودرو پارس XU7P ساده ایجاد شده است.

در صورت تمایل، مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است. در صورت عدم تمایل مشتریان،شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقبًا اعلام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر 1402

به روزرسانی ۱۱ مهر ۱۴۰۲: به اطلاع می رساند شرایط انتخاب و تکمیل وجه اختیاری برای بخش دوم مشتریان پارس ELX با موتور XU7P با اولویت پائیز ۱۴۰۲ (ویژه طرح عادی) به خودرو پارس XU7P ایجاد شده است.

در صورت تمایل، مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است.

در صورت عدم تمایل مشتریان،شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقبًا اعلام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر 1402

 

به روزرسانی ۲۱ شهریور ۱۴۰۲: شرایط انتخاب و تکمیل وجه اختیاری برای بخش دوم مشتریان هایما S7 اتوماتیک با اولویت های زمستان ۱۴۰۲ ویژه طرح عادی به خودرو هایما S8 ایجاد شده است، در صورت تمایل، مشتریان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است. در صورت عدم تمایل مشتریان ،شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان ً متعاقبا اعلام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌های هایما S7 به هایما S8 / شهریور 1402

به روزرسانی ۲۱ شهریور ۱۴۰۲: طرح تبدیل اختیاری حواله های پژو پارس شرکت ایران خودرو ویژه شهریورماه ۱۴۰۲ از سوی این شرکت منتشر شد.

طرح تبدیل اختیاری حواله پژو پارس شهریورماه 1402

به روزرسانی ۷ شهریور ۱۴۰۲: به اطلاع می رساند شرایط انتخاب و تکمیل وجه اختیاری برای بخش دوم مشتریان تارا دستی با اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ویژه طرح عادی به خودرو پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای ایجاد شده است، در صورت تمایل، مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است. در صورت عدم تمایل مشتریان ،شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان ً متعاقبا اعلام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / شهریور 1402

به روزرسانی ۱۵ مرداد ۱۴۰۲: گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه تبدیل محصولات خود، شرایط تبدیل و ارتقای محصولات هایما S7 پلاس و هایما S5 را برای مشتریان این خودروها فراهم کرده است.

این بخشنامه مختص تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده بوده و مشتریانی که سابقا نسبت به تکمیل وجه نهایی خرید خود اقدام کرده‌اند می‌توانند هایما S7 پلاس را با آپشن درب صندوق برقی و هایما S5 را با پوشش نانو سرامیک تحویل بگیرند.

شرح خودروی مبنا (تحویل مرداد ۱۴۰۲) خودروی قابل تحویل کد کلاس خودروی جدید
هایما S7 پلاس هایما S7 پلاس با جک برقی درب صندوق ۵۱۸۰۲
هایما S5 هایما S5 با پوشش نانو سرامیک بدنه ۵۲۲۰۲

این بخشنامه تا تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ و یا تکمیل ظرفیت برقرار می‌باشد. کسانی که تمایل به این طرح اختیاری ندارند خودروها را به صورت ساده تحویل خواهند گرفت.

 

به روزرسانی ۱۳ مرداد ۱۴۰۲: گروه صنعتی ایران خودرو در جدیدترین بخشنامه تبدیل محصولات خود، شرایط تحویل زودتر از موعد را برای مشتریان پژو پارس ELX فراهم کرده است.

مشتریانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها مربوط به پاییز ۱۴۰۲ می‌شود در صورت تمایل می‌توانند پارس خود را به پژو ۲۰۷ دستی با فرمان هیدرولیک تغییر دهند.

مشتریانی که برای آن‌ها پیامک ارسال شده است با مراجعه به نمایندگی محل ثبت‌نام می‌توانند فرآیند تبدیل را انجام دهند. کسانی که تمایل به این طرح اختیاری ندارند می‌بایست تا تعیین تکلیف منتظر بمانند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مرداد 1402

 

به روزرسانی ۲ مرداد ۱۴۰۲: شرایط طرح تبدیل حواله خودرو تارا به پژو ۲۰۷

شرایط تحویل زودتر از موعد برای مشتریان تارا دستی با اولویت های پاییز ۱۴۰۲ ویژه طرح عادی به صورت اختیاری ایجاد شده است، در صورت تمایل، مشتریان فوق می توانند طی مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت های فوق اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان ، شرایط برای دریافت خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله خودرو تارا به پژو 207

طرح تبدیل حواله خودرو تارا به پژو ۲۰۷

 

به روزرسانی ۱۲ تیر ۱۴۰۲: به اطلاع میرساند، برای تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده پارس ELX با کد کلاس ۳۵۱۰۷ به پارس سال معمولی با کد کلاس ۳۵۱۰۶ به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

لذا نمایندگی های محترم شبکه در صورت تمایل مشتریان میتوانند نسبت به تبدیل ، مطابق جدول ذیل اقدام نمایند.

خودرو مبدا کلاس مبدا خودرو جایگزین کلاس مقصد برنامه فروش تبدیل
پارس ELX ۳۵۱۰۷ پارس XU7P ۳۵۱۰۶ ۱۰۵۶۹۴
۱۰۵۶۹۵

 

به روزرسانی ۲۵ خرداد ۱۴۰۲: شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی از مشتریان خانواده پارس با اولویت های تابستان ۱۴۰۲ ویژه طرح عادی به صورت اختیاری ایجاد شده است، در صورت تمایل، مشتریان می توانند به مدت ۷ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک به واجدین شرایط اولویت های تابستان نیز اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان ،شرایط برای خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های پژو پارس / خرداد 1402

طرح تبدیل حواله‌های پژو پارس / خرداد ۱۴۰۲

این شرایط کاملاً اختیاری است و مشتری در صورت عدم تمایل می تواند خودروی ثبت نام شده خود را متعاقباً و پس از فراخوان مجدد ، ثبت نام و واریز وجه نماید.

 

به روزرسانی ۷ خرداد ۱۴۰۲: شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

.۱ این بخشنامه صرفًا جهت تعهدات منقضی شده مربوط به سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است و جهت تعهدات منقضی شده قبل از سال ۱۴۰۲ نیز ً متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

.۲ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

.۳ لازم است بعد از انجام تبدیل حتماً تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

.۴ در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / خرداد 1402

 

به روزرسانی ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲: شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی از مشتریان خانواده پارس با اولویت های طرح عادی تابستان ۱۴۰۲ به صورت اختیاری ایجاد شده است، در صورت تمایل، مشتریان می توانند به مدت ۱۰ روز نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

مراتب از طریق ارسال پیامک به واجدین شرایط اولویت های تابستان نیز اطلاع رسانی شده است در صورت عدم تمایل مشتریان ،شرایط برای خودروی ثبت نامی ایشان متعاقباً اعلام خواهد شد.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو / اردیبهشت 1402

 

به روزرسانی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲: شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات متقاضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات مهم :

۱ این بخشنامه صرفًا جهت تعهدات منقضی شده مربوط به سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی شده است و جهت تعهدات منقضی شده قبل از سال ۱۴۰۲ نیز متعاقبًا اطلاع رسانی خواهد شد.

۲ لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ لازم است بعد از انجام تبدیل حتمًا تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اردیبهشت 1402

 

به روزرسانی ۲ اسفند ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی اسفند ماه ۱۴۰۱، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

- این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

-  لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد. 

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اسفند 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اسفند ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۱۸ دی ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

- این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

-  لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد. 

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / دی 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / دی ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۱۵ دی ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل تعهدات تکمیل وجه شده خودرو ۲۰۶ تیپ ۳ با موعد تحویل آبان و آذر ۱۴۰۱ به پارس TU5 فعال گردید.

شرایط تبدیل:

شرح خودرو مبدا توضیحات خودرو قابل تحویل
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ تعهدات تکمیل وجه آبان ۱۴۰۱ پارس TU5
تعهدات تکمیل وجه آذر ۱۴۰۱

 

به روزرسانی ۸ آذر ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز ایران خودرو مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود.

 
طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / آذر 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / آذر ۱۴۰۱

 

به روز رسانی ۱ آبان ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز ایران خودرو مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / آبان 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / آبان ۱۴۰۱

به روز رسانی ۱۸ مهر ۱۴۰۱ : طرح تبدیل حواله های پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه ای به سایر محصولات شرکت ایران خودرو ویژه مهرماه ۱۴۰۱ منتشر شد.

خودرو مبدا شرح برنامه تبدیل شرح خودرو قابل تحویل کلاس مقصد
۲۰۷ دستی پانوراما تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده شهریور ۱۴۰۱ ۲۰۷ دستی فرمان برقی ۶۰۰۰۶
۲۰۷ دستی فرمان هیدرولیک ۶۰۰۱۱

 

به روز رسانی ۱۴ مهر ۱۴۰۱ : طرح تبدیل اختیاری دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه ای و پژو پارس سال سفارشی ویژه مهرماه ۱۴۰۱ از سوی ایران خودرو اعلام شد.
 

محصول

خودرو قابل تحویل

کلاس مقصد

۲۰۶ تیپ ۳ ۲۰۶ تیپ ۲ ۲۶۰۳۱
پارس سال سفارشی پارس سال معمولی یا ۲۰۶ تیپ ۲ ۳۵۱۰۱ و ۲۶۰۳۱

 

به روز رسانی ۴ مهر ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز ایران خودرو مختص تعهدات منقضی مهر ماه ۱۴۰۱، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر ۱۴۰۱

به روز رسانی ۸ شهریور ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز ایران خودرو مختص تعهدات منقضی شهریور ماه ۱۴۰۱، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / شهریور 1401

 

به روز رسانی ۴ مرداد ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز ایران خودرو مختص تعهدات منقضی مرداد ماه ۱۴۰۱، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مرداد 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مرداد ۱۴۰۱

 

به روز رسانی ۴ خرداد ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی تیر ۱۴۰۱، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / تیر 1401

 

به روز رسانی ۲ خرداد ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی خردادماه ۱۴۰۱، مطابق جـدول پیوسـت اعـلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات ضروری

- این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

-  لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد. 

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / خرداد 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / خرداد ۱۴۰۱

 

به روز رسانی ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اردیبهشت ۱۴۰۱ اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

-  این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

- لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد. 

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اردیبهشت 1401

 

 

به روز رسانی ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ : شرکت ایران خودرو برای ۳ محصول سمند دوگانه سوز، تارا دستی و اتوماتیک طرح تبدیل به صورت اختیاری در نظر گرفته است.

شرح خودرو مبدا موعد تحویل مبدا شرح خودرو قابل تحویل
سمند دوگانه سوز ۱ - تعهدات پیش فروش تکمیل وجه پژو پارس سفارشی ELX با موتور TU5
تارا دستی ۱ - تعهدات پیش فروش تکمیل وجه
۲ - تعهدات پیش فروش فاقد دعوتنامه اسفند ۱۴۰۰
۳ - تعهدات فروش فوق العاده
تارا اتوماتیک ۱ - تعهدات پیش فروش تکمیل وجه
۲ - تعهدات پیش فروش فاقد دعوتنامه اسفند ۱۴۰۰
۲۰۷ اتوماتیک ۶ سرعته (سفید - سقف قرمز)

 

 

به روز رسانی ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ : شرایط تبدیل اختیاری تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده از سوی ایران خودرو اعلام شد.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / فروردین 1401

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / فروردین ۱۴۰۱

 

به روز رسانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ : شرایط تبدیل اختیاری تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده پژو پارس معمولی به پژو پارس سفارشی از سوی ایران خودرو اعلام شد.

طرح تبدیل پارس معمولی به پارس سفارشی

طرح تبدیل پارس معمولی به پارس سفارشی

 

خودرو قیمت مدل معمولی قیمت مدل سفارشی
پژو پارس سال ۱۶۹.۲۳۳.۰۰۰ ۱۸۴.۲۱۶.۰۰۰

 

 

به روز رسانی ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ : تبدیل صرفا برای تعهدات پیش فروش تکمیل وجه شده میباشد.

مهلت پرداخت ما به التفاوت و تکمیل وجه قرارداد خودرو تارا دستی تبدیلی حداکثر ۷۲ ساعت می باشد . 
در صورت عدم تکمیل وجه، قرارداد به خودرو اولیه برگشت شده و مسئولیتی در این خصوص بر عهده شرکت  نمی باشد.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،در صورت دارا بودن سود مشارکت ، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش   و جریمه تاخیرطبق قرارداد بطور مکانیزه  محاسبه خواهد شد .

با توجه به ظرفیت محدود خودروهای جایگزین شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت،نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام نماید.

 تبصره ۱- در صورت تبدیل امکان تخصیص خودرو پارس و دنا پلاس اتوماتیک در اسفند ماه سال جاری و با مدل ۱۴۰۱ میسر می باشد

تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اسفند 1400

 

به روز رسانی ۳ اسفند ۱۴۰۰ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اسفندماه ۱۴۰۰ اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / اسفند 1400

 

به روز رسانی ۵ بهمن ۱۴۰۰ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی دی ماه ۱۴۰۰ اقدام لازم را مبذول فرمایند.

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / بهمن 1400

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / بهمن ۱۴۰۰

 

به روز رسانی ۴ دی ۱۴۰۰ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی دی ماه ۱۴۰۰ اقدام لازم را مبذول فرمایند.

-  این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

- لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود،محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

- لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

- در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

تاریخ فعال سازی: روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۴ ساعت ۱۵

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو ویژه دی 1400

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو ویژه دی ۱۴۰۰

به روز رسانی ۲۲ آذر ۱۴۰۰ :  شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند.

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

مرحله دوم طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آذر 1400

مرحله دوم طرح تبدیل حواله های ایران خودرو /آذر ۱۴۰۰

 

 

جدیدترین طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آذر ۱۴۰۰ اعلام شد.

به روز رسانی ۲۰ آذر ۱۴۰۰ :  شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

زمان فعال سازی: ساعت ۱۱ روز شنبه مورخ : ۱۴۰۰/۰۹/۲۰

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آذر 1400

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آذر ۱۴۰۰

 

 

جدیدترین طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آبان ۱۴۰۰ اعلام شد.

به روز رسانی ۲۳ آبان ۱۴۰۰ :  شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

زمان فعال سازی: ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ : ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آبان 1400

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در آبان ۱۴۰۰

 

 

جدیدترین طرح تبدیل حواله های ایران خودرو در مهر ۱۴۰۰ اعلام شد.

به روز رسانی ۱۴ مهر ۱۴۰۰ :  شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر 1400

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مهر ۱۴۰۰

زمان فعال سازی: ساعت ۱۱ روز چهارشنبه مورخ : ۱۴۰۰/۰۷/۱۴

به روز رسانی ۱ شهریور ۱۴۰۰ : 

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شـود؛ لازم اسـت نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

زمان فعال سازی: ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / شهریور 1400

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / شهریور ۱۴۰۰

 

به روزرسانی ۳۱ تیر  ۱۴۰۰:

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جـدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان ایران خودرو در مورد اطلاع رسانی بـه مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد .

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. 

زمان فعال سازی: ساعت ۱۰ رو شنبه مورخ : ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / مرداد ۱۴۰۰

 

 

به روزرسانی ۱ تیر  ۱۴۰۰:

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام می شود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشـتریان تعهـدات منقضـی اقـدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات مهم و ضروری :

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.
 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو / تیر ۱۴۰۰

 

به روز رسانی  ۴ خرداد ۱۴۰۰ :

شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی محصولات ایران خودرو ، مطابق جدول پیوست اعلام می شود.

زمان فعال سازی: ساعت ۱۰ روز سه شنبه مورخ : ۰۴/۰۳/۱۴۰۰

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

 

به روز رسانی فروردین ۱۴۰۰ :

به اطلاع نمایندگان محترم میرساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام میشود؛ لازم است نمایندگان محترم در مورد اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند. 

توضیحات بسیار مهم و ضروری : 

۱ .این بخشنامه برای تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.  به علاوه تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود.

 

طرح تبدیل حواله‌های ایران خودرو

 

 

به روز رسانی اسفند ۹۹ : 

 به اطلاع نمایندگان محترم میرساند شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوسـت اعلام میشود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند. 

توضیحات بسیار مهم و ضروری : 

۱ .این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.

۲ .لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.

۳ .لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

۴ .در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد. ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیرنخواهد بود.

زمان فعال سازی: ساعت ۹ روز یکشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۰۳

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو / اسفند 99

طرح تبدیل حواله های ایران خودرو / اسفند ۹۹

بهمن ۹۹ : شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می شـود؛ لازم است نمایندگان محترم در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری :

  • این بخشنامه جهت تبدیل قراردادهایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آنها منقضی شده است.
  • لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  • در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه ، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی ها انجام خواهد شد.

ضمنا" تاکید می شود به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در محل معاونت بازاریابی و فروش با مراجعه مشتری امکان پذیر نخواهد بود.

زمان فعال سازی : ساعت ۱۲ روز دوشنبه مورخ : ۹۹/۱۲/۱۳

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "طرح تبدیل حواله‌ های ایران خودرو / اسفند ۱۴۰۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
ب
مهمان

سلام
برای من ماشین پارس tu5 بوده حالا بعد از ۱۶ ماه تبدیل به پارس سال کردند من هم از مجبوری تکمیل وجه کردم راهی برای ماشین خودم وجود داره ؟

ناشناس
مهمان

خیر.

ب
مهمان

جوابم چی شد؟

سورن elx
مهمان

لطفا کسی میدونه بگه..من اون خودرویی که گذاشتن برای تبدیل نمیخوام ..میشه بجاش یه خودرو دیگه بدن یا اجباریه فقط باید خودرو جایگرین معرفی شده اونهارو برداریم.شاید طرف پولش نرسه بگه هم قیمت ماشین منو ردین قبول میکنن.کسی خبر داره

رضا
مهمان

سلام، آقا منظور از طرح تبدیل چیه،منظورش رو متوجه نمیشم