معرفی بنز AMG S63 E پرفورمنس منصوری

بروزرسانی در: یکشنبه 3 تیر 03 ساعت 08:50
معرفی بنز AMG S63 E پرفورمنس منصوری

شرکت منصوری جدیدترین محصول خود یعنی مرسدس AMG S63 E پرفورمنس را با قدرت ۹۵۰ اسب بخار رونمایی کرد.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، منصوری برنامه کامل خود برای ارتقای گل سرسبد خانواده S کلاس یعنی AMG S63 E پرفورمنس را اعلام کرد. با اینکه فرایند تیونینگ این خودرو کمی بیش از حد انتظار طول کشید و به زودی شاهد فیس لیفت S کلاس خواهیم بود اما مرسدس بنز S کلاس W223 همچنان گزینه‌ای قابل‌اعتنا برای تیونرهاست و محصول جدید منصوری نیز به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

منصوری که به خاطر تیونینگ های جنجالی خود شناخته می‌شود مجموعه کاملی از قطعات آیرودینامیک را برای AMG S63 E تدارک دیده است و قطعاً این قطعات قیمت نهایی خودرو را بالا خواهند برد. منصوری قبلاً اشاره‌ای به تغییرات کابین خودرو و همچنین بهبود قوای محرکه آن نکرده بود و ما انتظار داشتیم پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی مرسدس AMG دست نخورده باقی بماند و ۷۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند.

البته که چنین ارقامی کاملاً راضی‌کننده هستند و باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعتی با سفارش پکیج راننده AMG می‌شوند؛ اما این پایان راه مرسدس AMG S63 E پرفورمنس نبود چراکه منصوری چند هفته بعد به تغییرات بیشتری اشاره کرد و ماه‌ها پس از آن نیز پروژه تکمیل شده به‌صورت کامل رونمایی شد. این هیولا هم‌اکنون منصوری P950 نام دارد و حد نهایی یک سدان لوکس و پرفورمنس به شمار می‌رود.

مرسدس AMG S63 E پرفورمنس منصوری به لطف واحد کنترل جدید پیشرانه که از برنامه‌ریزی جدیدی بهره‌مند شده قدرت بالاتری تولید می‌کند. البته نصب دو توربوشارژر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز پرفورمنس و کاتالیزورهای کاراتر نیز نقش پررنگی در بهبود خروجی پیشرانه بازی کرده‌اند. با این تغییرات، محصول جدید منصوری ۹۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۵۶۵ نیوتون متر گشتاور ارائه می‌کند. نتیجه این بهبود قابل‌توجه قدرت، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است. منصوری همچنین از تریم سبز رنگ در بدنه استفاده کرده و تصاویر کابین نیز سرانجام منتشر شده است. نظر شما درباره این خودرو چیست؟

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar