دور دوم پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید فطر ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:29
دور دوم پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه عید فطر 97

مصطفی خان کرمی افزود: در راستای انجام تعهدات شرکت صنعتی ایران خودرو مبنی بر ارائه محصولات و تأمین نیاز مصرف کنندگان واقعی بازار، مرحله دوم فروش ویژه عید فطر در قالب روش‌های "پیش فروش و فروش قطعی"، روز یکشنبه ۲۷ خرداد اجرا خواهد شد.

وی افزود: ایران خودرو در راستای مبارزه با دلالان و واسطه‌های فرصت طلب، به طور گسترده نسبت به فروش محصولات خود اقدام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در فروش‌های پیش رو ایران خودرو، بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در روش‌های گوناگون ارائه خواهد شد.

خان کرمی با ذکر این که ایران خودرو با ارائه مرتب و پی در پی محصول به بازار، نیاز متقاضیان را تأمین خواهد کرد گفت: علتی برای نگرانی و عجله برای خرید خودرو از بازار آزاد وجود ندارد.

وی همینطور یادآوری کرد: همه قیمت‌ها مطابق فهرست قیمت گروه ایران خودرو بوده و هیچ یک از نمایندگی‌ها اجازه کسب مبلغ اضافه از متقاضیان را ندارند. بر همین پایه متقاضیان می‌توانند در صورت مشاهده چنین مواردی، با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و مسئله را گزارش کنند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام گرفته متقاضیان حقیقی نگرانی برای خرید خودرو از بازار آزاد نخواهند داشت و می‌توانند با خیالی راحت از طریق پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو و یا نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو یکی از روش‌های فروش پیش بینی شده را انتخاب و نیاز خودرویی خود را تأمین کنند.

لازم به ذکر است که، دور دوم فروش ویژه عید سعید فطراز ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد شروع و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه ایران خودرو و یا نمایندگی‌های مجاز سراسر ایران نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

جزئیات این طرح بزودی بر روی سایت Z4CAR قرار خواهد گرفت.

به روز رسانی مهر ۹۸

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar