خودروهای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ + عکس

بروزرسانی در: یکشنبه 22 اردیبهشت 98 ساعت 07:17
خودروهای سال 2020 و 2019 + عکس

ماشین های مدل ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹

۸ ماشین جذابی که که سال ۲۰۱۹ با مدل ۲۰۲۰ به بازار عرضه میشوند

همه ماشین بازها در سراسر جهان بی صبرانه منتظر خودروهای جدید و به روز شده‌ای هستند که تا پایان سال ۲۰۱۹ قرار است با مدل ۲۰۲۰ وارد بازار شوند 

گرچه این خودروها همگی مدل‌های فوق العاده ای هستند ولی طبق عادت همیشگی و در حرکتی محافظه کارانه، پیشنهاد می‌کنیم هیچ وقت تا زمانی که یک سال حداقل از زمان حضور یک خودروی جدید در بازار نگذشته نسبت به خرید آن اقدام نکنید.

همیشه در طول تاریخ صنعت خودرو مدل‌های جدیدی وجود داشته‌اند که در سال اول حضور خود در بازار با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند. علاوه بر این، صبوری به هنگام خرید چنین خودروهایی زمان خوبی در اختیار ما برای بررسی دقیق و تست مدل‌های مختلف قرار می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای ورود چنین خودروهای جدیدی به بازار این است که معمولاً شرکت‌های خودروسازی تخفیف‌های خوبی را برای مدل‌های صفر کیلومتر قدیمی خود ارائه می‌کنند.

خودروهای مدل ۲۰۲۰ موجود در این لیست به ترتیب حروف الفبای انگلیسی دسته بندی شده‌اند. در صورت لزوم، اشاره خواهیم کرد که کدام مدل چه ماهی قرار است وارد بازار شود، با Z4Car همراه باشید.

کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰

کادیلاک XT6 مدل 2020

کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰

شاسی بلند کادیلاک XT6 در خانواده محصولات شرکت، فاصله بین مدل بزرگ اسکلید و شاسی بلند سایز متوسط XT5 را پر می‌کند. این شاسی بلند جدید با سه ردیف صندلی خود ظرفیت هفت سرنشین را دارد. همه مدل‌های XT6 به صندلی سومی مجهز شده‌اند که به صورت برقی قابلیت تا شدن را دارد. جالب است بدانید ردیف دوم صندلی‌های آن به وسیله کنترل از راه دور قابل تا شدن بوده و مواردی مانند شش پورت USB، صندلی‌های جلوی گرم شو و یک فرمان گرم شو دارد. تنها پیشرانه ارائه شده برای آن یک موتور ۶ سیلندر خورجینی ۳.۶ لیتری با ۳۱۰ اسب بخار بوده که به یک گیربکس اتومات ۹ دنده اتومات متصل شده است. خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل جلوست و سیستم دو دیفرانسیل به صورت آپشن ارائه شده است. کادیلاک XT6 به فناوری‌های ایمنی زیادی به صورت استاندارد مجهز شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به ترمز اضطراری خودکار با سیستم تشخیص عابر پیاده و سیستم هشدار نقاط کور اشاره کنیم.

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۹

فورد اکسپلورر ۲۰۲۰

فورد اکسپلورر 2020

فورد اکسپلورر ۲۰۲۰

گرچه این خودرو همچنان ظاهری آشنا دارد، ولی فورد اکسپلورر برای مدل سال ۲۰۲۰ تغییرات زیادی داشته است. این شاسی بلند هفت سرنشین روی یک پلت فرم دیفرانسیل عقب جدید (با آپشن دو دیفرانسیل) سوار شده و گزینه‌های پیشرانه قوی‌تری دارد که از آن جمله می‌توان به یک موتور توربو ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری با ۳۰۰ اسب بخار قدرت، یک موتور ۴۰۰ اسب بخاری برای مدل پرفورمنس اکسپلورر اس تی و یک موتور ۳.۳ لیتری هیبریدی ۳۱۸ اسب بخاری اشاره کرد. داخل کابین و روی داشبورد دکمه‌های زیادی را می‌توانیم ببینیم که بخش اعظمی از قابلیت‌های خودرو را کنترل می‌کنند، از سوی دیگر موقعیت رانندگی اکسپلورر جدید نیز بسیار بهبود یافته است. فورد می‌گوید محفظه بار این خودرو بسیار جادار و بزرگ است و صندلی‌های ردیف سوم در مقایسه با نسل فعلی اکسپلورر، فضای سر، ران و شانه بیشتری دارند. خودرو به صورت استاندارد به سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار و هشدار تصادف شاخ به شاخ مجهز می‌باشد.

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۹

هیوندای پالیسید مدل ۲۰۲۰

هیوندای پالیسید مدل 2020

هیوندای پالیسید مدل ۲۰۲۰

پالیسید جدید در خانواده محصولات هیوندای قرار است به عنوان شاسی بلند پرچم دار جدید شرکت، جایگزین سانتافه ایکس ال شود. این خودرو به یک جلوپنجره عضلانی و گلگیرهایی باددار مجهز شده و به همین جهت، ظاهر بسیار قدرتمندی دارد. داخل کابین امکانات بسیاری ارائه شده‌اند که برخی از آن‌ها، این خودرو را به یک مدل خانوادگی عالی تبدیل می‌کنند. از ان جمله می‌توانیم به ظرفیت هشت سرنشین، یک سیستم ارتباطی که به راننده اجازه می‌دهد از طریق سیستم صوتی خودرو با سرنشین‌های ردیف دوم و سوم صحبت کند و یک حالت خواب عقب که به راننده اجازه می‌دهد بدون این که صدای موسیقی به صندلی‌های ردیف دوم و سوم برسد، هنگام رانندگی موسیقی گوش کند اشاره کنیم. هیوندای پالیسید به یک موتور شش سیلندر خورجینی ۳.۸ لیتری ۲۹۱ اسب بخاری و جعبه دنده اتومات ۸ دنده مجهز شده است. مدل‌های استاندارد این خودرو دیفرانسیل جلو بوده و آپشن دو دیفرانسیل نیز برای آن وجود دارد. از مهم تجهیزات استاندارد آن می‌توان به ترمز اضطراری خودکار، سیستم مانیتور نقاط کور و کروز کنترل هوشمند اشاره کرد.

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۹

کیا تلوراید ۲۰۲۰

کیا تلوراید 2020

کیا تلوراید ۲۰۲۰

این شاسی بلند سایز متوسط جدید و جذاب کیا که از مدل هفت سرنشین سورنتو بزرگ‌تر است، می‌تواند داخل کابین خود هشت سرنشین را جای دهد. جالب است بدانید کیا تلوراید پلت فرم مشترکی با پسرعموی خود، هیوندای پالیسید داشته و پیشرانه ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر خورجینی ۲۹۱ اسب بخاری و تجهیزات و فناوری‌های به روز آن مانند سیستم ارتباطی راننده با سرنشین‌ها و حالتی که موسیقی را فقط راننده می‌شنود با پالیسید یکی است. کابین طراحی فوق العاده زیبایی داشته و دکمه‌های کنترلی کاملاً ساده و کاربرپسند هستند. خودرو به صورت استاندارد دیفرانسیل جلوست و سیستم دو دیفرانسیل به صورت آپشن ارائه شده است.

آغاز فروش: بهار ۲۰۱۹

لندرور ایووک مدل ۲۰۲۰

لندرور ایووک مدل 2020

لندرور ایووک مدل ۲۰۲۰

نسخه ۲۰۲۰ این شاسی بلند کوچک لوکس و دوست داشتنی روی یک پلت فرم جدید ساخته شده و طراحی بدنه و کابینش نیز دست خوش تغییرات زیادی شده‌اند. شرکت در طراحی این خودرو از خودروی وِلار نیز الهام گرفته است. مدل پایه اووک به یک موتور ۲ لیتری توربو مجهز بوده و آپشن پیشرانه هیبریدی نیز برای آن ارائه شده است. گیربکس ۹ دنده اتومات آن نیز به روزرسانی شده است. اووک به صورت استاندارد به تجهیزاتی مانند اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز شده و از مهم‌ترین آپشن های آن می‌توانیم به ClearSight Ground View اشاره کنیم که به کمک دوربین‌هایی خاص تصویری جذاب از روی کاپوت خودرو روی صفحه نمایش داخل کابین نمایش می‌دهد.

آغاز فروش: بهار ۲۰۱۹

لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰

لینکلن Aviator مدل 2020

لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰

شاسی بلند هفت سرنشین جدید لینکلن Aviator به کابینی بسیار لوکس با طراحی مینیمالیستی و ترکیبی از چرم اعلا و چوب زیبا مجهز می‌باشد. داخل این کابین، تکنولوژی‌ها و تجهیزات بسیار زیادی را نیز می‌بینیم که مهم‌ترین آن‌ها شامل آپشن سیستم تعلیق بادی هوشمند است که از یک دوربین برای اسکن کف جاده و پیدا کردن دست اندازها استفاده کرده و تنظیمات فنربندی‌ها را تغییر می‌دهد. خودرو به صورت استاندارد به یک موتور توربو دوقلو شش سیلندر خورجینی سه لیتری ۴۰۰ اسب بخاری و گیربکس ۱۰ دنده اتومات مجهز است. نسخه پلاگین هیبریدی ۴۵۰ اسب بخاری گرند تورینگ این خودرو نیز ارائه شده که البته ظرفیت پیمایش تمام الکترونیک اندکی دارد. لینکلن Aviator به طور استاندارد دیفرانسیل عقب می‌باشد، هرچند نسخه دو دیفرانسیل آن را نیز می‌توانید سفارش بدهید. خودرو به صورت استاندارد به سیستم‌های ترمز اضطراری خودکار و هشدار تصادف از جلو مجهز می‌باشد.

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۹

مرسدس بنز CLA مدل ۲۰۲۰

مرسدس بنز CLA مدل 2020

مرسدس بنز CLA مدل ۲۰۲۰

نسل جدید سدان مرسدس بنز CLA در مقایسه با نسخه‌ای که جانشینش می‌شود اندکی طولانی‌تر و پهن‌تر شده و طراحی آن ظاهری کوپه مانند دارد. ولی بزرگ‌ترین تغییر اضافه شدن سیستم اطلاعات سرگرمی مرسدس بنز User Experiment است که شامل یک دستیار صوتی جالب بوده و می‌تواند به صورت خودکار درخواست‌های کاربر را درک کرده و آن‌ها را انجام دهد. این خودرو به یک گیربکس هفت دنده دو کلاچه اتومات و یک موتور ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر مجهز شده است.

آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۹

تویوتا سوپرا ۲۰۲۰

تویوتا سوپرا 2020

تویوتا سوپرا ۲۰۲۰

این خودروی اسپرت دو سرنشین نخستین مدلی خواهد بود که از سال ۱۹۹۸ به بعد، نشان سوپرا را در بازار آمریکا روی خود خواهد داشت. این خودرو را تویوتا با همکاری شرکت بی ام و آلمان ساخته و روی پلت فرم رودستر بی ام و زد فور این شرکت سوار شده است (هر دو خودرو در یک کارخانه در اتریش ساخته می‌شوند). طراحی این خودرو با زوایای تیز، اسکوپ ها و دریچه‌های ورودی هوای بزرگی که دارد فوق العاده خاص می‌باشد. این مدل کوپه که دیفرانسیل عقب هم هست تقسیم وزن فوق العاده ۵۰:۵۰ داشته که معمولاً در خودروهای اسپرت فقط دیده می‌شود. این تقسیم وزن یکسان موجب می‌گردد تا خودرو هندلینگ بسیار دقیق و قابل پیش بینی داشته باشد. سوپرا قدرت مورد نیازش را از یک موتور ۳ لیتری توربو دوقلو شش سیلندر با ۳۳۵ اسب بخار قدرت تأمین می‌کند. خودرو فقط با یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک عرضه خواهد شد. سیستم هشدار تصادف از جلو و ترمز اضطراری خودکار به صورت استاندارد روی سوپرای جدید عرضه شده‌اند. 

آغاز فروش: تابستان ۲۰۱۹

منبع : Z4Car

رونمایی از کادیلاک XT6 مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه دیترویت + تصاویر

رونمایی از جیپ گلادیاتور مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه لس‌آنجلس + تصاویر

رونمایی از کیا سول ۲۰۲۰ در نمایشگاه لس آنجلس + تصاویر

رونمایی از هیوندای پالیسید ۲۰۲۰ در نمایشگاه لس آنجلس + تصاویر

آغاز تولید تویوتا سوپرا ۲۰۲۰ در اتریش

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

3 دیدگاه ها برای "خودروهای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ + عکس"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احمدرضا
مهمان

پست جذابی بود

milad
مهمان

فقط باید نگاه کنیم و حسرت بخوریم !
اونهای خودروهای مدل ۲۰۲۰ سوار میشن ما باید اینجا پراید ۹۸ رو ۶۰ میلیون بخریم !

محسن
مهمان

تقصیر خودمونه
با پررویی تمام داریم پیگیری اینو میکنیم که چه ماشین هایی سال ۲۰۱۹ به بازار میاد
در حالی که به قول تو ماشین ۴۰ سل پیش رو باید به قیمت ۲۰۱۹ بخریم