رونمایی از پورشه ۷۱۸ کیمن T و باکستر T جدید + تصاویر

چهارشنبه 28 آذر 97 ساعت 15:47
رونمایی از پورشه 718 کیمن T و باکستر T جدید + تصاویر

شرکت پورشه امروز از دو مدل جدید ۷۱۸ کیمن T و باکستر T رونمایی و قیمت آن‌ها را نیز اعلام کرد. قیمت مدل کوپه از ۵۱۱۴۵ پوند شروع می‌شود و مدل رودستر، قیمت پایه‌ای برابر با ۵۳ هزار پوند دارد.

همانند مدل ۹۱۱ کاررا T، نسخه‌های تورینگ هر دو خودروی کیمن و باکستر به معنای واقعی کلمه فوق العاده هستند. وزن اضافی آن‌ها حذف شده و به صورت استاندارد به گیربکس شش دنده دستی مجهز شده‌اند، البته خریداران در صورت تمایل می‌توانند گیربکس اتوماتیک PDK را سفارش بدهند.

برای کاهش وزن خودروها، سیستم اطلاعات و سرگرمی حذف شده و دستگیره درها جای خود را به تسمه‌هایی نایلونی داده‌اند. با این تغییرات، برخلاف اضافه شدن فیلتر ذرات معلق اگزوز، ۷۱۸ کیمن دنده دستی وزنی برابر با ۱۳۵۰ کیلوگرم دارد.

هر دو مدل از دو موتور کوچک‌تر خانواده باکستر و کیمن استفاده خواهند کرد. این پیشرانه یک ۴ سیلندر باکسر ۲ لیتری است که ۲۹۳ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. حداکثر سرعت خودروها ۲۷۵ کیلومتر بر ساعت است، مدل‌های دنده دستی صفر تا صد را در ۴.۹ ثانیه پر می‌کنند و خودروهای مجهز به گیربکس PDK صفر تا صدی برابر با ۴.۷ ثانیه دارند.

پک اسپرت کرونو پورشه که قبلاً فقط روی ۷۱۸ های مجهز به موتور ۲.۵ لیتری ارائه می‌شد، اکنون روی T استاندارد است. این پکیج، سه حالت رانندگی نرمال، اسپرت و اسپرت پلاس را به خودرو اضافه می‌کند. در دو حالت اسپرت و اسپرت پلاس دریچه گاز بسیار زمان پاسخ گویی تهاجمی‌تری دارد. در حالت اسپرت پلاس، صفر تا صد خودرو به ۴.۵ ثانیه می‌رسد.

از دیگر مواردی که به صورت استاندارد روی خودرو عرضه شده می‌توان به دیفرانسیل قفل شو عقب، اگزوز اسپرت با سراگزوزهای کرومی مشکی، شاسی اسپرت با کاهش ۲۰ میلی متری ارتفاع و رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی خاکستری اشاره کرد.

تغییرات ظاهری هر دو خودرو شامل قاب آینه‌های خاکستری و نشان‌هایی ویژه روی بدنه می‌شود. کابین خودرو به یک فرمان اسپرت، صفحه کیلومتر و آمپرهای سفارشی و صندلی‌های اسپرت با گلدوزی لوگوی ۷۱۸ مجهز شده است. بسته به مدل، شاهد نصب پلاک‌های کیمن T یا باکستر T روی بخش‌های مختلف داشبورد و پنل درها خواهیم بود.

امکان نصب دوباره سیستم اطلاعات سرگرمی روی خودرو وجود دارد، در غیر این صورت جای آن را یک محفظه نگهداری اشیا خواهد گرفت. فروش پورشه ۷۱۸ کیمن T و ۷۱۸ باکستر T از هم اکنون به صورت رسمی شروع شده است.

منبع ترجمه: AutoExpress

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar