فیدلیتی پرستیژ، شاسی بلند جدید گروه بهمن موتور

بروزرسانی در: دوشنبه 22 آذر 00 ساعت 15:17
فیدلیتی پرستیژ، شاسی بلند جدید گروه بهمن موتور

محمد ضرابیان مدیرعامل جدید گروه بهمن در یک نشست خبری اعلام کرد که یکی از محصولات جدید این شرکت فیدلیتی پرستیژ است.

طی اطلاعاتی دقیقی که از شرکت بهمن موتور دریافت شده، این خودرو همان جتور X70 پلاس که طی ۵ تا ۶ ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

این خودرو در یک سگمنت متفاوت تر نسبت به فیدلیتی پرایم عرضه میشود. فیدلیتی پرستیژ نسبت به فیدلیتی پرایم یک خودرو لوکس‌تر محسوب می‌شود که احتمالا در بازار خودرو ایران با خودرویی مثل تیگو۸ پرو شرکت "مدیران خودرو" به رقابت خواهد پرداخت.

این خودرو که اولین‌بار در ۲۰۱۸ معرفی گردید، به واسطه جلوپنجره بزرگ با نوارهای افقی کروم و چراغ‌هایی که اکنون باریک‌تر شده، چهره‌­ای قابل شناسایی پیدا کرده است. به لطف بازنگری در طرح چراغ‌های عقب، نمای این بخش نسبت به قبل بهبود یافته است.

طول بدنه فیدلیتی پرستیژ (جتور X70 پلاس) به میزان ۲۹ میلیمتر نسبت به قبل افزایش یافته و به ۴.۷۴۹ متر رسیده اما عرض، ارتفاع و فاصله میان محورها به ترتیب برابر با ۱.۹، ۱.۷۲ و ۲.۷۲ بوده و نسبت به قبل، بدون تغییر باقیمانده است.

 

در فضای کابین، نمایشگری یک تکه همزمان به عنوان نمایش دهنده اطلاعات سرگرمی و صفحه پشت آمپر انجام وظیفه می­‌کند. هرکدام از این نمایشگرها ابعادی برابر با ۱۰.۲۵ اینچ داشته و سیستم اطلاعات سرگرمی نیز از هواوی HiCar، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می­‌کند.

ترمز اضطراری خودکار، دستیار پارک، کروزکنترل هوشمند، دوربین دید محیط و ردیف سوم صندلی­‌ها، همگی به صورت سفارشی قابل نصب خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar