جنرال موتورز تعطیلی کارخانه تولید شورلت بولت را سه هفته دیگر تمدید می کند

بروزرسانی در: شنبه 15 آبان 00 ساعت 03:20
جنرال موتورز تعطیلی کارخانه تولید شورلت بولت را سه هفته دیگر تمدید می کند

جنرال موتورز روز جمعه ۵ نوامبر ۲۰۲۱ تأیید کرد که تولید شورولت بولت ۲۰۲۲ در کارخانه Orion در میشیگان را برای سه هفته دیگر متوقف خواهد کرد. بزرگترین خودروساز ایالات متحده در ماه اگوست فراخوان بولت را به بیش از ۱۴۰۰۰۰ خودرو برای جایگزینی ماژول های باتری و مقابله با خطرات آتش سوزی پس از یک سری آتش سوزی افزایش داد.

جنرال موتورز گفت این کارخانه که تولید خود را در ماه آگوست پس از فراخوان باتری متوقف کرد، اکنون یک تاریخ هدفمند برای بازگشت به تولید در ۶ دسامبر دارد. توقف تولید سه هفته ای جدید از ۱۵ نوامبر آغاز خواهد شد. اواخر ماه گذشته، جنرال موتورز گفت که تولید محدودی را به مدت دو هفته در Orion از اول نوامبر انجام خواهد داد تا به بهینه سازی تولید باتری و لجستیک تعمیرات زنجیره تامین، از جمله ارائه وسایل نقلیه به عنوان حمل و نقل مناسب برای مشتریان در طول تعمیرات فراخوان، کمک کند.

جنرال موتورز روز جمعه ۵ نوامبر ۲۰۲۱ گفت که "تعویض ماژول باتری همچنان در اولویت است. ما به تنظیم برنامه تولید در Orion ادامه خواهیم داد تا به بهترین نحو از فراخوان پشتیبانی کند." مارک رویس، رئیس جنرال موتورز، ماه گذشته گفت که این شرکت پیش از از سرگیری تولید خودروهای جدید، به فراخوان رسیدگی می کند.

جنرال موتورز فروش بولت های جدید را به حالت تعلیق درآورده است و نگفته است که این فروش چه زمانی ممکن است آغاز شود. جنرال موتورز در ماه اکتبر فاش کرد که شریک باتری آن، ال‌جی الکترونیکس کره جنوبی، با بازپرداخت هزینه‌ها و هزینه‌های تخمینی ۲ میلیارد دلاری مربوط به فراخوان بولت موافقت کرده است.

گالری تصاویر شورولت بولت الکتریکی

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar