اعلام قیمت پایه مینی جان کوپر Works GP مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

سه شنبه 14 آبان 98 ساعت 17:28
اعلام قیمت پایه مینی جان کوپر Works GP مدل 2020 + تصاویر

در حالی که هنوز جزئیات کامل مدل جدید خودروی جان کوپر Works GP مشخص نشده، شرکت مینی امروز قیمت پایه آن را اعلام کرده است. این خودرو که قرار است ماه جاری میلادی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس رونمایی شود، قیمت پایه‌ای برابر با ۴۵ هزار و ۷۵۰ دلار خواهد داشت.

قیمت پایه آخرین مدل مینی با نشان GP از ۳۹ هزار و ۹۵۰ دلار شروع می‌شد و این قیمت ۴۵ هزار دلاری از نظر ما اصلاً عجیب و غریب و پرت نیست. البته، با توجه به رقبایی که در این رده قیمتی وجود دارند، شاید مینی می‌توانست قیمت گذاری معقول‌تری روی این خودرو داشته باشد. مینی قبلاً گفته بود مدل GP جدید بالای ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت و می‌تواند یک دور کامل پیست نوربورگ رینگ را زیر ۸ دقیقه طی کند. تولید جهانی این خودرو روی عدد ۳ هزار دستگاه محدود شده و هنوز معلوم نیست چه تعداد از این میزان مختص بازار آمریکا خواهد بود.

قیمت نسخه عادی جان کوپر ورکز هاردتاپ مدل ۲۰۲۰ از ۳۴ هزار و ۲۵۰ دلار شروع می‌شود، ولی با ۲۳۱ اسب بخار قدرت موتور آن بسیار ضعیف‌تر از مینی جان کوپر Works GP مدل ۲۰۲۰ خواهد بود. برای این که بتوانید مقایسه کنید قیمت هوندا سیویک تیپ آر از ۳۷ هزار ۲۳۰ دلار، فولکس واگن گلف آر از ۴۱ هزار و ۲۹۰ دلار و میتسوبیشی WRX STI از ۳۷ هزار و ۸۹۵ دلار شروع می‌شود. *** البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که مینی نگفته چقدر تجهیزات و آپشن های استاندارد روی این نسخه ۴۵ هزار دلاری ارائه خواهد شد. هرچند حدس می‌زنیم از این نظر شرکت چیزی کم نخواهد گذاشت. می‌توان امیدوار بود که روی این خودرو برخی از آپشن هایی که روی JCW هاردتاپ به صورت پکیج ارائه شده‌اند به صورت استاندارد وجود خواهند داشت.

مینی می‌گوید با رونمایی جان کوپر Works GP مدل ۲۰۲۰ در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۹، این خودرو تبدیل به سریع‌ترین خودروی تولیدی توسط این شرکت خواهد شد. ما شدیداً منتظر هستیم از اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی این خودروی قدرتمند مینی را در خیابان‌ها ببینیم. تمامی مدل‌های JC قبلی مینی همواره تجربه رانندگی بسیار جذابی داشته‌اند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar