افزایش قیمت جزئی هوندا آکورد ۲۰۲۰ برای بازار آمریکا

چهارشنبه 27 شهریور 98 ساعت 19:01
افزایش قیمت جزئی هوندا آکورد 2020 برای بازار آمریکا

نسل دهم هوندا آکورد نخستین بار به عنوان مدل سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد. این خودرو در شرایطی اکنون در قالب مدل ۲۰۲۰ به زودی فروشش در بازار آغاز می‌شود که تنها تغییر آن، اندکی افزایش قیمت بوده است. مدل پایه آل ایکس با موتور ۱.۵ لیتری توربو خود قیمتش از ۲۴ هزار دلار شروع می‌شود. البته این قیمت بدون احتساب ۹۳۰ دلار هزینه نمایندگی است. در مجموع قیمت این خودرو در مقایسه با قیمت پایه مدل ۲۰۱۹ این خودرو افزایشی ۱۸۵ دلاری را نشان می‌دهد که از این قیمت، ۱۵۰ دلار به دلیل افزایش هزینه نمایندگی بوده و قیمت پایه خودرو فقط ۳۵ دلار گران‌تر شده است.

قیمت پایه مدل‌های EX و EX-L و نهایتاً تورینگ نیز در مقایسه با مدل سال ۲۰۱۹ خود فقط ۱۸۵ دلار گران‌تر شده‌اند. مدل‌های اسپرت افزایش قیمت بیشتری معادل ۳۸۵ دلار دارند. تریم اسپرت هوندا آکورد مدل ۲۰۲۰ با دو ترکیب پیشرانه و گیربکس ارائه می‌شود. نسخه‌ای مجهز به موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس شش دنده دستی شده و مدل دوم از یک موتور ۲ لیتری و گیربکس ده دنده اتومات بهره می‌برد. شرکت هوندا آپشن گیربکس CVT را نیز برای این خودرو ارائه کرده است.

موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور دارد. موتور ۲ لیتری توربو VTEC نیز ۲۵۲ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شرکت هوندا پکیج هوندا سنسینگ را به صورت استاندارد روی تمامی مدل‌ها ارائه کرده است. این پکیج سیستم‌های کمکی رانندگی و ایمنی مختلفی مانند سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم کمکی حفظ مسیر، کروز کنترل هوشمند با امکان رانندگی خودکار در سرعت‌های کم و همچنین سیستم تشخیص علایم جاده را به خودرو اضافه می‌کند. مدل‌های اسپرت هوندا آکورد ۲۰۲۰ را در دو رنگ بدنه خاص قرمز سن مارینو و آبی Night Pearl سفارش بدهند.

هوندا می‌گوید جزئیات قیمتی خودروی آکورد هیبریدی مدل ۲۰۲۰ را بعداً به صورت جداگانه اعلام خواهد کرد. قیمت مدل ۲۰۱۹ این خودرو در تریم E-CVT از ۲۶ هزار و ۲۵۰ دلار با ۹۳۰ دلار هزینه نمایندگی شروع می‌شود. کار تحویل تمامی مدل‌های ۲۰۲۰ خانواده آکورد به نمایندگی‌های شرکت در آمریکا از هم اکنون شروع شده است.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar