انتشار تصاویر شاسی بلند فولکس واگن ID.4 با پوشش بدنه جدید

شنبه 11 آبان 98 ساعت 15:46
انتشار تصاویر شاسی بلند فولکس واگن ID.4 با پوشش بدنه جدید

طی چند سال اخیر ما بارها کانسپت های مختلف خودروهای الکتریکی ID فولکس واگن و همین چند وقت فولکس واگن ID.3 را به عنوان نخستین مدل تولیدی خانواده ID که در فرانکفورت رونمایی شد دیده‌ایم.

همان طور که احتمالاً می دانید، هاچ بک فولکس واگن ID.3 قرار نیست در بازار آمریکا عرضه شود. به جای آن، آلمان‌ها می‌خواهند شاسی بلند الکتریکی فولکس واگن ID.4 را در آمریکا، به عنوان بزرگ‌ترین بازار خودرویی دنیا بفروشند. به لطف این تصاویر می‌توانیم نگاهی بسیار خوب به این کراس اور الکتریکی جدید فولکس داشته باشیم. جالب است بدانید فولکس واگن ID.4 با پوشش بدنه جذاب خود در کشور چین عکاسی شده است. فولکس واگن ID.4 ویژه بازار چین قرار است در خاک این کشور توسط شرکت جوینت ونچر فولکس واگن و سایک تولید شود.

برخلاف وجود خطوط بسیار زیاد روی پوشش بدنه، با کمی دقت می‌توان متوجه شکل طراحی کلی بدنه این خودرو شد. به نظر ما طراحی خودرو کاملاً عادی بوده و برخلاف پیش بینی‌ها و آن چه روی کانسپت ID Crozz در سال ۲۰۱۷ دیده بودیم، اصلاً فضایی نیست. برخی گزارش‌ها می گویند فولکس واگن ID.4 هم در سبک بدنه استاندارد شاسی بلند و هم در مدل شاسی بلند کوپه چهار در فروخته خواهد شد.

با توجه به ابعاد بدنه مدل کانسپت، به احتمال زیاد فولکس واگن ID.4 تقریباً هم اندازه تیگوان است. مدل کانسپت به دو موتور الکتریکی، یکی بر روی هر اکسل مجهز بود. موتور جلو ۱۰۱ اسب بخار قدرت و موتور عقبی ۲۰۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. این کانسپت از یک پک باتری ۸۳ کیلووات ساعتی بهره می‌برد. شرکت فولکس واگن هنوز مشخصات پیشرانه ID.4 را اعلام نکرده، ولی گفته که با توجه به سایز باتری‌های آن، می‌توان انتظار ظرفیت پیمایش الکتریکی بالای ۴۰۰ کیلومتر را از این خودرو داشت.

گفته می‌شود از سال ۲۰۲۰ می‌توانیم منتظر دیدن فولکس واگن ID.4 در نمایندگی‌های شرکت باشیم. از سال ۲۰۲۲، فولکس واگن قصد دارد شاسی بلند ID.4 را در خط تولید خود در چاتانوگا تولید کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar