بررسی احتمال عرضه اشکودا کاروک RS

بروزرسانی در: سه شنبه 11 دی 97 ساعت 04:33
بررسی احتمال عرضه اشکودا کاروک RS

سال ۲۰۱۹ ظاهراً برای اشکودا سالی بسیار شلوغ خواهد بود. امسال نه تنها این خودروساز اهل جمهوری چک نه تنها می‌خواهد یک فیس لیفت نیمه عمر برای مدل پرچم دار Superb با یک پیشرانه پلاگین هیبریدی رونمایی کند، بلکه همچنین قصد دارد هاچ بک کامپکت اسکالا را روانه بازار نماید. کراس آور جمع و جوری که قبلاً پیش نمایشی از آن را در قالب کانسپت ویژن ایکس دیده بودیم نیز سال آینده با نام سیتیگو رونمایی خواهد شد.

اکنون، گزارش جدیدی منتشر شده که اشکودا قصد دارد در یک حرکت فوق العاده جذاب، به عنوان سومین مدل در خانواده محصولات شرکت، نسخه RS خودروی کاروک را رونمایی کند. کاروک آر اس جدید که بعد از اکتاویا RS و کودیاک RS رونمایی می‌شود، به صورت استاندارد دو دیفرانسیل بوده و به سیستم تعلیق هوشمند مجهز خواهد بود. ظاهراً شرکت موتور ۲ لیتری TSI فولکس واگن را برای آن در نظر گرفته است.

در این مدل، پیشرانه ۴ سیلندر توربو به احتمال زیاد حول و حوش ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت، موضوعی که قطعاً پیشرفت بزرگی در مقایسه با موتور توربودیزل ۲۳۶ اسب بخاری برادر بزرگ‌ترش محسوب می‌شود. البته پیشرانه BiTDI زیر کاپوت کودیاک آر اس با ۵۰۰ نیوتن متر گشتاوری که دارد، حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور کاروک آر اس خواهد داشت.

علاوه بر این کراس آور اسپرت، در آینده احتمال این که شاهد نسخه‌های RS مدل‌های بیشتری از اشکودا باشیم بسیار بالاست. همین چند وقت پیش بود که کمپانی گفته بود احتمال دارد دوباره هاچ بک قدرتمند فابیا RS را روانه بازار کند. عرضه یک مدل الکتریکی RS هم تأیید شده و با توجه به رونمایی کانسپت ویژن RS که اوایل سال جاری اتفاق افتاد، می‌توانیم منتظر اسکالا RS هم باشیم.

در عین حال، خودروی کاروک RS گفته می‌شود سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد و با این اوصاف، می‌توان نمایشگاه فرانکفورت و ماه سپتامبر را برای آن پیش بینی کرد. در نمایشگاه ژنو که زودتر برگزار می‌شود احتمالاً شاهد رونمایی کراس آور کوچک جدید شرکت و مدل فیس لیفت سوپرب خواهیم بود.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar