بیوک از مینی ون مفهومی GL8 و Smart Pod در چین رونمایی کرد

بروزرسانی در: شنبه 29 آبان 00 ساعت 16:53
بیوک از مینی ون مفهومی GL8 و Smart Pod در چین رونمایی کرد

بیوک در چین از چند خودروی مفهومی در نمایشگاه خودرو گوانگژو رونمایی کرد که یکی کانسپت پرچمدار GL8 و دیگری کانسپت Smart Pod است.

از کانسپت بیوک GL8 شروع میکنیم؛ نمای بیرونی کانسپت GL8 با ترکیبی از رنگ‌ها، سقف شیشه‌ای، چراغ‌های بال‌شکل و بدنه بسیار زیبا، لوکس و پویا به نظر می‌رسد و وقتی در خودرو را باز میکنیم نکات و جذابیتهای زیادی به چشم میخورد. با باز کردن درب خودرو ورود به کابین متوجه میشویم این خودرو برای خانواده های پرجمعیت طراحی نشده است و فقط ۴ صندلی دارد! بیوک می‌گوید که از صندلی‌های استراحت با جاذبه صفر در داخل استفاده می‌کند و کابین به‌طور کلی از مناظر کوهستانی و آبی چین الهام گرفته شده است.

از ویژگی های این خودرو می توان به سینی چای، نمایشگر ۳۰ اینچی راننده ، صفحه نمایش لمسی روی فرمان، نمایشگر هدآپ با عرض کامل شیشه جلو و سیستم صوتی جدید با بلندگوها در پشت سری ها اشاره کرد. بیوک می گوید که تمام عملکردهای خودرو را می توان با صدا نیز کنترل کرد. این مینی ون بیوک بسیار آنده نگر و زیبا ساخته شده است. ترکیب رنگ های طلایی، آبی و کرم و مواد مختلف استفاده شده در سراسر آن بسیار لوکس و از مواد درجه یک هستند. ما دوست داریم بخشی از این توجه به جزئیات و تجملات را در برخی از خودروهای تولیدی بیوک مشاهده کنیم.

برخلاف کانسپت GL8، کانسپت smart pod در آمریکا طراحی شده است و از پلتفرم الکتریکی Ultium و چیزی که بیوک آن را معماری الکتریکی VIP می نامد استفاده می کند. طراحی بیرونی بسیار خاص است و چراغ‌های آن از فناوری میکرو LED استفاده می‌کنند تا آن‌ها را تا حد امکان براق کنند.

کابین بیوک Pod طوری طراحی شده است که تا آنجا که می تواند جادار و خوش بو باشد. کابین پاد اسمارت دارای سقف شیشه ای، صندلی خواب کاملاً خوابیده و اختصاصی و چیدمان نشیمنگاه مدولار است. از دیگر ویژگی های آن می توان به میزهای قابل نصب، فناوری حذف نویز، سیستم تصفیه هوا و صفحه نمایش LED 50 اینچی اشاره کرد. این دستگاه از یک دستیار هوش مصنوعی پشتیبانی می کند که از دستورات صوتی، فناوری ردیابی چشم، ادغام با دستگاه های تلفن همراه و یادگیری ماشینی برای سازگاری با کاربر استفاده می کند. بیوک می گوید اگر بخواهید می توانید از آن به عنوان یک دفتر کار راه دور استفاده کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "بیوک از مینی ون مفهومی GL8 و Smart Pod در چین رونمایی کرد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
Mehrdad
مهمان

مقایسه کنید خودرو امریکایی رو با ایرانی که مثال بیمار لاعلاج میمونه. سمند من چراغ چکش روشن شده شاید ده بار براز تعمیر رفتم هنوز به جای خودش باقیست. Cng اون بعد گاز زدن صفحه سفید میشه و مدت طولانی دیگه روی گاز نمیره و علاجی نداره با تمام هزینه های که کردم. حتی جرا گرفتن کولر رو ازش ندارم میتریم سراز بیمارستان دربیاره.