بی وای دی شریک تجاری باشگاه فوتبال آرسنال شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
بی وای دی شریک تجاری باشگاه فوتبال آرسنال شد

باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس قراردادی با کمپانی خودروسازی چینی BYD Auto امضا کرده است، تا این هیولای سازندهٔ خودروهای برقی به عنوان شریک رسمی در حیطهٔ خودرو و اتوبوس توپچی‌های لندن تبدیل شود. وارن بافت نیز که یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های اقتصادی جهان شمرده می‌شود، قسمتی از سهام شرکت BYD را خریداری کرده است.

بی وای دی در حال حاضر کار طراحی، توسعه و تولید خودروی الکتریکی، اتوبوس، وسایل نقلیه تجاری و تجهیزات راه‌آهن را انجام می‌دهد. این خودروساز الکتریکی تصمیم دارد یک دستگاه اتوبوس دوطبقه برای این باشگاه فوتبال لندنی مهیا کند. این شرکت می‌خواهد به دنبال اهداف توسعه طلبانه خود بیش از ۲۲۰ هزار نفر کارمند را در سراسر پنج قاره جهان استخدام نماید. در قرارداد همکاری باشگاه فوتبال آرسنال با بی وای دی مواردی مانند استفاده از لوگوهای LED و آرم برند خودروساز چینی روی صندلی‌ها و فضاهای تبلیغاتی ورزشگاه اختصاصی امارات متعلق به این تیم انگلیسی هم دیده شده است.

وینای ونکیتشام، مدیر ارشد تجاری آرسنال در این باره گفته:

"ما افتخار می‌کنیم که اولین باشگاه فوتبال در لیگ برتر انگلیس باشیم که به مشارکت جهانی در حوزه خودروهای الکتریکی می‌پیوندیم و این کار را با یکی از بزرگ‌ترین و سر شناس ترین شرکت‌های چینی انجام می‌دهیم. وسایل نقلیه الکتریکی در آینده به عنوان قسمت بزرگی از صنعت حمل‌ونقل انجام وظیفه خواهند کرد و ما خوشحالیم که به پیشروی جهانی این صنعت برای ورود به خانواده شرکای رسمی باشگاه خوشامد بگوییم. این مشارکت نشان‌دهنده یک حرکت دیگر برای بهبود سهم ما در پایداری زیست محیطی است؛ چیزی که هم ما و هم شرکت بی وای دی به آن علاقه‌مند و راغب هستند. این آغاز بزرگی برای حرکت به سمت پیشرفت و ترقی محسوب می‌شود و نتیجه مستقیم تور پیش از شروع فصل سال گذشتهٔ ما در شانگهای و پکن است."

آرسنال در پایان فصل جاری لیگ برتر جزیره با یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات سال‌های اخیر خود رو به رو خواهد شد. قرار است آرسن ونگر مربی سرشناس فرانسوی پس از گذشت ۲۲ سال با این باشگاه خداحافظی کند و جای خود را به سرمربی دیگری بدهد. ونگر فرانسوی از سال ۱۹۹۶ تاکنون سرمربی‌گری تیم فوتبال آرسنال را بر عهده دارد و به عنوان کهنه‌کارترین و موفق‌ترین مربی فوتبال این باشگاه شناخته می‌شود که افتخارات و قهرمانی‌های زیادی برای توپچی‌های لندن به ارمغان آورده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar