معرفی رضوانی آرسنال

جمعه 1 تیر 03 ساعت 14:22
معرفی رضوانی آرسنال

رضوانی آرسنال شاسی‌بلند ضدگلوله با ۷۰۰ اسب بخار قدرت و آستانه قیمت ۲۲۵ هزار دلار است.

رضوانی در طول دوران فعالیت خود، چندین خودروی ضدگلوله تولید کرده که آخرین آن‌ها شاسی‌بلندی بنام ونجنس بود. این خودرو هرچند بر اساس کادیلاک اسکالید ساخته شده بود اما ظاهری شبیه خودروهای نظامی داشت. حال رضوانی اقدام به معرفی شاسی‌بلند ضدگلولهٔ دیگری بر اساس اسکالید با نام آرسنال کرده که ظاهری معمولی‌تر و ظریف‌تر از ونجنس دارد.

آرسنال برای دید رو به بیرون بهتر، از پنجره‌های جانبی بزرگ‌تری بهره می‌برد و در جلو با طراحی کاملاً متفاوتی که تا حدودی از رم TRX الهام گرفته است، پیوند خود با اسکالید را پنهان می‌کند. طراحی منحصربه‌فرد عقب با چراغ‌های شش‌ضلعی مشکی و رینگ‌های ۲۲ اینچی که با لاستیک‌های ۳۵ اینچی پوشیده شده‌اند نیز از دیگر ویژگی‌های بیرونی محصول جدید رضوانی هستند.

هرچند آرسنال در بیرون ظاهر منحصربه‌فردی دارد اما کابین آن تقریباً دست‌نخورده باقیمانده و اما فضای اسکالید را به نمایش می‌گذارد؛ بنابراین، خریداران شاهد همان صفحه‌نمایش خمیدهٔ OLED خواهند بود که شامل نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۶.۹ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۴.۲ اینچی و نمایشگر ۷.۲ اینچی در سمت چپ برای اطلاعات رانندگی می‌شود. این خودرو همچنین مثل اسکالید در نسخه‌های هفت یا هشت‌نفره با سیستم صوتی AKG با ۱۹ بلندگو، سقف پانوراما، گرم‌کن غربیلک فرمان، کنترل تهویهٔ سه منطقه‌ای و شارژ بی‌سیم گوشی ارائه می‌شود. بااین‌حال، رضوانی حداقل لوگوی خود را روی فرمان اضافه کرده و تودوزی سفارشی را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، برای آرسنال پکیجی نظامی هم قابل سفارش خواهد بود که لاستیک‌های آفرود پنچررو، تعلیق تقویت‌شده، شیشه‌ها و بدنهٔ زرهی ضدگلوله، دستگیره‌های در برق‌دار، سیستم پخش دود، چراغ گردان، پخش‌کنندهٔ اسپری فلفل، سیستم دید در شب حرارتی و چراغ‌های کورکننده را به همراه دارد. همچنین با پرداخت هزینهٔ اضافی می‌توان زره بدنه را به سطح B6 ارتقاء داد. این زره کامپوزیتی درحالی‌که سبک‌تر از فولاد است، در برابر اسلحه‌های AR15 و AK47 مقاوم خواهد بود. سیستم تشخیص مواد منفجره و ماسک گاز برای تمام سرنشینان هم از دیگر آپشن‌های قابل سفارش برای این خودرو هستند.

ازآنجایی‌که آرسنال بر اساس اسکالید ساخته شده است، با همان پیشرانه‌های استاندارد کادیلاک یعنی ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت و ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل ارائه می‌شود اما یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ با ۷۰۰ اسب بخار قدرت هم قابل سفارش خواهد بود. از آرسنال تنها ۱۰۰ دستگاه ساخته می‌شود که قیمت پایهٔ هرکدام بدون احتساب پکیج‌های سفارشی از ۲۲۵ هزار دلار آغاز می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar