نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن + ویدیو

رضوانی تانک به خودی خود یک هیولای قدرتمند است و اکنون، شرکت با رونمایی از مدل میلیتاری ادیشن به معنی نسخه نظامی، ظاهراً قصد دارد به شرایط فعلی راضی نیست.

تانک میلیتاری ادیشن بدنه‌ای ضد گلوله بالیستیک سطح ۷ داشته و تقریباً در برابر همه اسلحه‌های سبک و مسلسل‌ها، تا مسلسل‌های کالیبر بزرگی که از گلوله‌های ۷.۶۲x51 میلی متر استفاده می‌کنند مقاوم است. اگر این مورد به اندازه کافی شما را شگفت زده نکرده، باید بگوییم که این شاسی بلند به ماسک‌های گاز مجهز بوده و بدنه آن در برابر انفجار بمب مقاوم می‌باشد.

نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن

این‌ها پایان ماجرا نیستند و تانک به تایرهای ران فلت، جعبه کمک‌های اولیه و سیستم مخابراتی مجهز است که می‌توان از آن برای برقراری ارتباط امن با افراد خارج از خودرو استفاده کرد. از دیگر امکانات و تجهیزات آن می‌توان به چراغ‌های Strobe، باک بنزین با روکش کولار و "چراغ‌های کورکننده" که باعث از بین رفتن بینایی طرف مقابل با تابش نور خیره کننده می‌شود اشاره کرد.

نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن

برای این که خودرو بتواند از پس افزایش وزن بر بیاید، میلیتاری ادیشن به یک سیستم تعلیق تقویت شده مجهز می‌باشد. مشتری‌ها می‌توانند آپشن موتور ۶.۲ لیتری هل کت هشت سیلندر خورجینی سوپرشارژردار با ۷۰۷ اسب بخار نیرو را برای این خودرو سفارش دهند. متاسفانه، این پیشرانه به تنهایی ۶۵ هزار دلار قیمت دارد که در واقع گران‌تر از یک دوج چلنجر SRT هل کت مدل ۲۰۱۹ است. این خودرو که فروش آن از پاییز امسال آغاز می‌شود، قیمت پایه‌ای معادل ۵۸ هزار و ۶۵۰ دلار دارد.

نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن

خریدارانی که دوست دارند رضوانی تانک میلیتاری ادیشن را داشته باشند و پول زیادی خرج آن نکنند، می‌توانند به موتور استاندارد خودرو بسنده کنند. پیشرانه استاندارد یک موتور ۶.۴ لیتری همی هشت سیلندر خورجینی ۵۰۰ اسب بخاری می‌باشد.

در کنار موتور هل کت، یک پکیج آفرود را هم شرکت برای این خودرو ارائه کرده است. این پکیج شامل ۱۵.۲ سانتی متر افزایش ارتفاع، کمک فنرهای FOX و اکسل‌های Dynatrac ProRock با قفل الکترونیکی می‌شود.

نگاهی به رضوانی تانک میلیتاری ادیشن

قیمت پایه تانک میلیتاری ادیشن از ۲۹۵ هزار دلار شروع می‌شود که از قیمت پایه ۱۵۹ هزار دلاری نسخه استاندارد خودرو فوق العاده بیشتر است. جالب است بدانید بدنه زرهی سطح B7 که به عنوان یک آپشن روی آن ارائه شده قیمتی معادل ۹۷ هزار دلار دارد.

منبع ترجمه: carscoops

گالری تصاویر:

ویدیو:

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar