تصاویری از طراحی نسل جدید مینی کوپر ۲۰۲۴

بروزرسانی در: سه شنبه 15 فروردین 02 ساعت 10:12
تصاویری از طراحی نسل جدید مینی کوپر 2024

بر اساس تصاویر جاسوسی پیشین می‌دانستیم که نسل جدید مینی کوپر ۲۰۲۴ از نظر طراحی تفاوت زیادی با نسخه‌های پیشین نخواهد داشت و حالا نیز تصاویر کاملاً مشخصی از این خودرو بدون وجود هرگونه پوشش استتاری منتشر شده است.

خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید نسخه برقی از نسل جدید مینی کوپر است و احتمالاً مربوط به تریم SE آن باشد. عکاسان صنعتی در لس‌آنجلس توانسته‌اند چندین تصویر از مینی آبی‌رنگ را که ظاهراً برای تصاویر و فیلم‌های تبلیغاتی حضور داشته ثبت کنند. در یکی از تصاویر نیز می‌توانیم یک دستگاه پورشه کاین مشکی‌رنگ با متعلقاتی همچون دوربین را ببینیم. در خودروی موردبحث هیچ‌گونه پوشش استتاری بکار نرفته است و تنها موضوع باقی مانده به مراسم رونمایی رسمی آن مربوط می‌شود.

اگرچه شکل خودرو مینی کوپر ۲۰۲۴ فورا به عنوان یک مینی قابل‌تشخیص است اما تفاوت‌های مهمی نیز نسبت به قبل وجود دارد. چراغ‌های جلوی کروی خودرو بزرگ‌تر هستند و از عناصر افقی دوبل در داخل چراغ‌ها استفاده شده است. شکل کلی نمای جلو نیز نرم‌تر بوده و خبری از ورودی‌های هوای گوشه سپر نیست. همچنین تریم روی گلگیرها نیز حذف شده است اما عناصر سفید رنگ عجیبی روی گلگیرها دیده می‌شوند که شاید مربوط به کارهای تبلیغاتی باشند. در بخش عقب سرانجام می‌توانیم چراغ‌های جدید را با وضوح بیشتری ببینیم. شکل کلی چراغ‌ها تغییر زیادی ندارد اما کوچک‌تر هستند و هنوز هم طرح پرچم بریتانیا در آن‌ها دیده می‌شود. این چراغ‌ها نیز توسط یک نوار مشکی به یکدیگر متصل می‌شوند و زیر آن نیز رفلکتورهای عمودی وجود دارند. همان‌طور که گفتیم این خودرو از نوع برقی است و بنابراین خبری از خروجی اگزوز در آن نخواهد بود.

در حال حاضر باید گفت نسخه‌های بنزینی و برقی مینی کوپر جدید به‌صورت هم‌زمان عرضه خواهد شد و هریک از برخی عناصر طراحی منحصربه‌فرد استفاده خواهد کرد تا از یکدیگر متمایز شوند. انتظار می‌رود نشان‌های گلگیر مدل‌های درون‌سوز با نسخه برقی فرق داشته باشد و همین موضوع درباره جلوپنجره نیز صدق کند. پیشرانه‌های درون‌سوز مینی نیز برای کاهش مصرف سوخت از سیستم هیبریدی ۴۸ ولت استفاده خواهند کرد.

رسانه‌ها می‌گویند دو نسخه برقی از کوپر ۲۰۲۴ جدید با باتری‌های متفاوت در دسترس خواهد بود. نسخه پایه از باتری ۴۰ کیلووات ساعتی استفاده خواهد کرد درحالی‌که مدل فول تر به باتری ۵۴ کیلووات ساعتی مجهز خواهد بود و شعاع حرکتی ۳۸۶ کیلومتری خواهد داشت. همچنین قدرت قوای محرکه یاد شده نیز بین ۱۸۱ تا ۲۱۵ اسب بخار اعلام شده است. در نهایت باید گفت روی این خودرو بدون هیچ‌گونه پوشش استتاری امری تعجب‌برانگیز است زیرا فقط زمانی که یک خودروی جدید در آستانه معرفی نهایی باشد چنین اتفاقی رخ می‌دهد اما ما انتظار نداریم نسل جدید مینی کوپر ۲۰۲۴ تا اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. در نهایت گفته شده اولین نمونه‌های این خودرو نیز از تابستان ۲۰۲۴ به دست مشتریان برسند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar