تمام آنچه در مورد فورد برانکو ۲۰۲۱ می دانیم

بروزرسانی در: یکشنبه 29 تیر 99 ساعت 23:29
تمام آنچه در مورد فورد برانکو 2021 می دانیم

خودرو فورد برانکو بالاخره بعد از مدت‌ها غیبت، سال آینده به عنوان یک شاسی بلند آفرود نسبتاً ارزان قیمت وارد سگمنتی خواهد شد که سال‌های اخیر جیپ رانگلر در آن حکمرانی می‌کرد. گفته می‌شود خانواده نسل جدید برانکو شامل مدل‌های زیادی از جمله دو در و چهار در، یک نسخه دیفرانسیل جلو و یک پیکاپ یونی‌بادی خواهد بود. دو مورد آخر زودتر قرار است رونمایی شوند. در ادامه مطلب با زد فور کار همراه شوید تا شما را با تمام آن چه در مورد نسل جدید فورد برانکو می دانیم آشنا کنیم.

نسخه‌های دو و چهار در و دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل جلو، عقب و دو دیفرانسیل خواهد داشت

به گزارش اتونیوز، شرکت فورد اعلام کرده که نمونه اولیه برانکو دو در را طی جلسه‌ای که بین نمایندگی‌های فورد ماه پیش برگزار شده، در پالم بیچ فلوریدا رونمایی کرده است و به زودی، نسخه چهار در را نیز معرفی خواهد کرد. در این جلسه همچنین مدل ملقب به Baby Bronco و همچنین کراس آور الکتریکی مبتنی بر فورد موستانگ نیز رونمایی شده‌اند. این کراس آور الکتریکی ظاهراً ۵۰۰ کیلومتر ظرفیت پیمایش با یک بار شارژ دارد.

تمام آن چه در مورد فورد برانکو 2021 می دانیم

روی جلوپنجره نوشته Bronco دارد

این حرکت در راستای برنامه اخیر فورد برای طراحی جلوپنجره‌های جسورانه برای شاسی بلندها و تراک های خود است. یک نمونه معروف این شیوه طراحی تراک رپتور است که روی جلوپنجره‌اش نوشته FORD را می‌توانیم ببینیم.

درها و سقف فلزی آن را می‌توان از خودرو جدا کرد

به تقلید از جیپ رانگلر، که سال‌هاست چنین عناصر طراحی را روی خود ارائه می‌کند و همچنین به تبعیت از بسیاری از مدل‌های آفرود کلاسیک آمریکایی، نسل جدید برانکو این قابلیت را خواهد داشت که راننده در صورت تمایل درها و سقف فلزی آن را جدا کند. برخلاف جیپ، آینه بغل‌ها به ستون‌های جلوی خودرو متصل شده‌اند و بعد از جدا کردن درها همچنان سر جای خود خواهند بود.

تایر زاپاس در پشت خواهد داشت

به سبک تمامی شاسی بلندها و تراک های کلاسیک آمریکایی، شرکت فورد یک تایر زاپاس برای فورد برانکوی جدید در پشت آن تعبیه کرده است.

پلت فرم آن با نسل بعدی رنجر یکسان خواهد بود

شرکت فورد علاوه بر اعلام خبر یکسان بودن پلت فرم نسل جدید برانکو با رنجر، اعلام کرده قصد دارد آن را در خط تولید خود در ایالت میشیگان در کنار پیکاپ سایز متوسط رنجر تولید کند.

تمام آن چه در مورد فورد برانکو 2021 می دانیم

طراحی کلاسیک جعبه‌ای شکل دارد

به مانند برانکوهای کلاسیک مانند برانکوی مدل ۱۹۶۵ ف نسل جدید این خودرو از یک طراحی جعبه‌ای شکل در کنار جلوپنجره مستطیلی و چراغ‌های جلوی گرد بهره می‌برد.

فورد آن را احتمالاً با یک موتور شش سیلندر خورجینی ۲.۷ لیتری روانه بازار می‌کند

این موتور شش سیلندر خورجینی ۲.۷ لیتری در مدل پیکاپ اف ۱۵۰ خروجی‌هایی معادل ۳۲۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گفته می‌شود احتمال عرضه یک موتور ۲.۳ لیتری توربو ۴ سیلندر هم به عنوان یک آپشن برای برانکوی جدید وجود دارد.

فورد یک گیربکس ۷ دنده دستی برای آن عرضه خواهد کرد

بدون شک این خودرو به یک گیربکس اتوماتیک که به احتمال زیاد همان گیربکس ۱۰ دنده اتومات که با همکاری جنرال موتورز طراحی شده مجهز خواهد شد، ولی گزارش‌هایی وجود دارند که فورد برای طراحی و ساخت یک گیربکس هفت دنده دستی با شرکت Getrag قرارداد همکاری امضا کرده است.

احتمال عرضه یک نسخه هیبریدی هم وجود دارد

فورد قبلاً در صحبت‌هایی گفته بود که قصد دارد یک نسخه الکتریکی سازی شده از برانکوی جدید را روانه بازار کند، اکنون گزارش‌هایی وجود دارند که این خودرو از یک نسخه ویژه از سیستمی که روی اکسپلورر جدید ارائه شده استفاده خواهد کرد.

قیمت آن بین ۳۰ تا ۴۰ هزار دلار خواهد بود

گزارش‌های زیادی در مورد قیمت احتمالی نسل جدید برانکو وجود دارند، البته با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی گمانه زمانی‌ها در این مورد پایان خواهد یافت و قیمت نهایی آن را خواهیم دانست.

فروش آن از اواخر ۲۰۲۰ شروع می‌شود

همان طور که اشاره کردیم، فورد گفته نسل جدید برانکو را چند ماه بعد از رونمایی Baby Bronco روانه بازار خواهد کرد. با این اوصاف، اواخر سال ۲۰۲۰ می‌توانیم منتظر ورود این خودرو به بازار باشیم.

تمام آن چه در مورد فورد برانکو 2021 می دانیم

منبع ترجمه: autimobilemag

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar