تولید خودرو برقی در انگلستان توسط استون مارتین

دوشنبه 18 اسفند 99 ساعت 16:45
تولید خودرو برقی در انگلستان توسط استون مارتین

لارنس استرول، رئیس اجرایی شرکت استون مارتین اعلام کرد که  خودروهای الکتریکی شرکت خود را از سال ۲۰۲۵ در انگلستان روانه بازار خواهد کرد.

تعهد شرکت استون مارتین برای ساختن این خودروها در پاسخ به فشار دولت انگلیس برای کنار گذاشتن وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی است.

استرول در مصاحبه ای با فایننشال تایمز تاکید کرد که به ترتیب خودروهای شاسی بلند و وسایل نقلیه ورزشی به ترتیب در کارخانه های انگلیس و ولز تولید می شوند.استون

این میلیاردر کانادایی سال گذشته، هنگامی که بیش از ۲۰ درصد سهام آستون مارتین را به دست آورد، نقش خود را در این شرکت به عهده گرفت.

این بیانیه در حالی صادر می شود که انگلستان برنامه خود را برای منع فروش خودروهای بنزینی و دیزلی پیش می برد و این برنامه تا سال ۲۰۳۰ لازم الاجرا خواهد بود.

با این حال استرول بیان کرد که استون مارتین تولید خودروهای دارای موتور سنتی را به طور کامل متوقف نخواهد کرد اما آنها را در دسترس علاقه مندان به اتومبیل در خارج از انگلستان قرار می دهد.

به نظر می رسد که آستون مارتین به تازگی بیش از اتومبیل های برقی روی هیبرید کردن خودروهای خود تمرکز کرده است.

گزارش شده است که تولید اولین مدل الکتریکی این خودروساز یعنی Rapide E که به طور رسمی در نمایشگاه شانگهای در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، اوایل سال جاری میلادی به طور نامحدود متوقف شد.

با این حال، استرول در مصاحبه قبلی خود به بلومبرگ گفته بود که این شرکت قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ یک خودروی اسپرت برقی و یک خودروی شاسی بلند معرفی کند.

تسنیم

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar