تولید هوندا سیویک و آکورد کاهش می‌یابد

دوشنبه 2 اردیبهشت 98 ساعت 15:19
تولید هوندا سیویک و آکورد کاهش می‌یابد

جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از طرف کمپانی هوندا حاکی از آن است که تحت تأثیر افزایش تمایل مشتریان آمریکایی به خرید خودروهای کراس اوور و همچنین تمایل به سمت خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست، تولید هوندا سیویک و آکورد از این پس کاهش پیدا خواهد کرد.

آمارهای فروش انواع گوناگون خودرو در سراسر جهان به ویژه ایالات متحده آمریکا در سال‌های گذشته به شدت نشان دهنده افزایش علاقه و تمایل مشتریان بازار خودرو به کراس اوور، پیکاپ و شاسی بلند است. از سوی دیگر، خیلی از خودروسازان برتر در جهان تصمیم گرفته‌اند که به سمت و سوی تولید خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست رفته و کارخانه‌های جدیدی را بدین منظور تأسیس و راه اندازی کنند. بنابر همین آمارها و گزارش‌ها، کمپانی خودروسازی هوندا اعلام کرده است که هوندا سیویک و آکورد از این پس در این کشور با کاهش تولید رو به رو خواهند شد چون که قصد دارد در راستای حرکت دیگر رقبای قدرتمند خود که همگی در جهت تولید خودروهای پاک و برقی به پیش رفته‌اند، باشد.

بر اساس گزارش وب سایت carscoops، این خودروساز ژاپنی همچنین اعلام کرده است که در تابستان سال جاری دومین خط تولید کارخانه خود واقع در ایالت اوهایو را به طور موقت تعطیل خواهد کرد تا تمرکز بیشتری بر روی خط تولید خودروهای برقی و الکتریکی داشته باشد.

به نظر می‌رسد که این کمپانی خودروساز در حال آماده سازی خط تولید خود برای ساخت خودروهای الکتریکی در آینده‌ای نزدیک است، پس انتظار می‌رود تغییر و تحولات این کارخانه چندسال به طول خواهد انجامید و هوندا هم به یکی از تولیدکنندگان برتر و پیشگام در حوزه تولید خودروهای برقی و دوستدار محیط زیست تبدیل خواهد شد.

در حال حاضر خط تولید سدان هوندا آکورد سالانه ۵۵ هزار دستگاه خودرو است که حالا طبق بیانیه جدید هوندا تولید دو مدل گوناگونی که تاکنون توسط کارخانه اوهایوی هوندا به تولید می‌رسیده است، کاهش پیدا خواهد کرد تا پلت فرم و زیرساخت‌های مربوطه در این کارخانه برای فناوری‌های جدیدی همچون خودروهای برقی آماده‌سازی شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar