تویوتا GR 86 با کیت راکت بانی

چهارشنبه 14 مهر 00 ساعت 14:54
تویوتا GR 86 با کیت راکت بانی

شرکت ژاپنی پاندم راکت بانی که تولید کننده کیت‌های بدنه می‌باشد اکثراً کیت‌های گیرا و متمایزی را عرضه می‌کند و مثال بارز این کار قطعات بدنه جدید برای تویوتا GR 86 مدل ۲۰۲۲ می‌باشد.

در بخش جلوی خودرو می‌توانیم قطعاتی را ببینیم که تغییرات زیادی را ایجاد کرده‌اند. در گوشه‌های سپر ورودی‌های هوای جدیدی تعبیه شده و اسپلیتر جلو نیز گیراتر از همیشه است. مجرای ورودی بالای سپر نیز یکی دیگر از تغییرات جالب این خودرو می‌باشد.

نمای جلوی تغییر یافته به گلگیرهای پهن‌تر می‌رسد که ظاهر بریده شده‌ای در بالای چرخ ها دارند و همین امر باعث شده بخش‌های بیشتری از لاستیک‌ها پدیدار شوند. قوس‌های چرخ پهن‌تر در عقب نیز بر ابهت GR 86 افزوده‌اند.

در بخش عقب یک بال بزرگ به خودرو افزوده شده است. این قطعه روی GR 86 واقعاً زیبا به نظر می‌رسد. سپر عقب نیز بهبود یافته و اگرچه جای خروجی‌های اگزوز تغییری نکرده اما زیر این بخش قطعه کوچکی بکار رفته و باعث اتصال اجزا به یکدیگر شده است.

نسل جدید تویوتا GR 86 از اواخر سال جاری روانه بازار آمریکا خواهد شد. این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۲۸ اسب بخار و گشتاور ۲۴۹ نیوتون متر مجهز بوده و می‌توان گیربکس ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک را برای آن سفارش داد.

پلتفرم این خودرو مشابه نسل پیشین بوده اما برای بهبود استحکام آن تغییراتی اعمال شده است. همچنین استفاده از کاپوت و گلگیرهای آلومینیومی باعث شده‌اند وزن این خودرو حدود ۱۲۷۰ کیلوگرم باشد.

پدال

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar