جک اس۴ / کراس اوور اقتصادی چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی

بروزرسانی در: سه شنبه 21 بهمن 99 ساعت 19:09
جک اس۴ / کراس اوور اقتصادی چینی با مجموعه ای از امکانات ایمنی

اس ۴ که در برخی بازارها با نام ریفاین اس۴ هم شناسایی می شود یکی از کراس اوورهای تولیدی گروه جک(JAC) چین است که مدل ۲۰۲۰ آن در بازار چین بین ۱۱۷۵۰ تا ۱۵۳۰۰ دلار قیمت دارد.

این کراس اوور جمع و جور از منظر ابعاد برابر با ۴۴۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۶۰ میلیمتر در ارتفاع ارتقا یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۲۰ میلیمتر است. در طراحی بدنه به میزان زیادی عناصر کرومی به کار گرفته شده تا حس بالاتری از کیفیت را به مخاطب انتقال دهد. گریل(جلوپنجره)، دستگیره درب ها و فاصله بین چراغ های اصلی عقب مهمترین قسمت ها برای اجرای برنامه مذکور از طرف طراحان جک بوده است.

همچنین تلاش شده تا جزئیات هم با کیفیت بالایی ارائه شوند که از جمله می توان به حک شدن برند خودروساز در گرافیک داخلی چراغ های اصلی جلو و عقب و شکل متفاوت ستون آخر را مدنظر قرار داد.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

پیشرانه
تمامی تریم های اس۴ از تپنده ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۱۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر استفاده می کنند. در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۶ سرعته دستی و سی وی تی پیش روی مشتریان قرار دارد که هر دو مدل با محور جلو در ارتباط هستند.

ظرفیت باک خودرو نیز برابر با ۵۰ لیتر است. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

کابین و ایمنی
جک شرایط مناسبی را برای کابین یک محصول اقتصادی خود فراهم کرده است. مواد اولیه به کار رفته در ارتقای جزئیات این قسمت کیفیت قابل قبولی دارند و با طراحی مناسبی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. از امکانات کابین می توان به نمایشگر لمسی تبلتی ۱۰.۲۵ اینچی سیستم سرگرمی، تهویه غیراتوماتیک در تمام تریم ها، استارت دکمه ای، سیستم ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، صندلی راننده با تنظیم الکتریکی، استراحتگاه دست جلو و عقب، پاور ویندزو جلو و عقب و برف پاکن عقب اشاره کرد.

در قسمت ایمنی نیز مواردی مثل ورود بدون کلید، رادار پارک جلو و عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ، ایزوفیکس و ... قابل ذکر است.

بخشی از امکانات مورد اشاره در حالت آپشن و با توجه به تریم ارائه می شوند.

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

جک اس4

 

 

جک اس4

 

جک اس4

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar