حذف پکیج هوندا سنسینگ از تریم های پایه هوندا فیت مدل ۲۰۲۰

شنبه 23 آذر 98 ساعت 17:42
حذف پکیج هوندا سنسینگ از تریم های پایه هوندا فیت مدل 2020

در حالی که شرکت‌های خودروسازی این روزها در رقابت با یکدیگر در حال اضافه کردن آپشن ها و سیستم‌های ایمنی فعال مانند هشدار تصادف شاخ به شاخ، ترمز اضطراری خودکار و کمکی حفظ مسیر به خودروهای خود هستند، شرکت هوندا تصمیم گرفته تا مجموعه سیستم‌های ایمنی Honda Sensing را از دو تریم پایه خودروی هوندا فیت مدل ۲۰۲۰ شامل ‌تریم LX و اسپرت حذف کند. این پکیج که شامل مواردی مانند هشدار تصادف شاخ به شاخ با قابلیت تشخیص عابر پیاده، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از مسیر، کمکی حفظ مسیر، سیستم پیشگیری از خروج از لاین و نوربالای اتومات می‌شود صرفاً در دو تریم EX و EX-L به صورت استاندارد ارائه خواهد شد.

شرکت تصمیم گرفته تعداد تریم های این خودرو را نیز کاهش بدهد و خودروی هوندا فیت مدل ۲۰۲۰ دیگر تریم EX دستی را نخواهد داشت. در حال حاضر تریم های این خودرو شامل LX دستی، LX سی وی تی، اسپرت دستی، اسپرت CVT و نهایتاً دو مدل EX و EX-L می‌شود که هر دو از گیربکس CVT استفاده می‌کنند.

حذف پکیج هوندا سنسینگ از تریم های پایه هوندا فیت مدل 2020

قیمت مدل LX تقریباً ۴۰ دلار بیشتر شده و اکنون از ۱۷ هزار و ۱۲۰ دلار شروع می‌شود. دیگر مدل‌ها و تریم ها همگی افزایش قیمتی ۱۴۰ دلاری داشته‌اند. قیمت مدل اسپرت اکنون از ۱۸ هزار و ۵۳۰ دلار شروع می‌شود. در دو تریم LX و اسپرت سفارش گیربکس CVT هزینه‌ای برابر با ۸۰۰ دلار برای مشتری خواهد داشت. قبلاً، پکیج هوندا سنسینگ را به قیمت هزار دلار می‌توانستید روی این مدل‌ها سفارش بدهید. مدل EX CVT قیمت پایه‌ای برابر با ۱۹ هزار و ۹۹۰ دلار داشته و قیمت پایه مدل EX-L نیز ۲۱ هزار و ۵۵۰ دلار تعیین شده است. خودروی هوندا فیت مدل ۲۰۲۰ از روز ۱۶ دسامبر وارد نمایندگی‌های شرکت خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar