حرکت جالب فولکس واگن با فروش کاور گوشی‌های تصادفی

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
حرکت جالب فولکس واگن با فروش کاور گوشی‌های تصادفی

نوشتن یک پیامک یا جواب دادن به یک تماس تلفنی در حال رانندگی کاریست خطرناک و احمقانه و در بعضی وقت‌ها هم باعث تصادف‌های جانی می‌شود. زمانی که در حال نوشتن پیامک هستید، چشم شما از جاده به روی صفحه تلفن همراه منحرف می‌شود؛ در این حین ممکن است خودروی جلویی شما ترمز بگیرد یا عابر پیاده‌ای به طوز ناگهانی وارد جاده شود. در این حال اکثر رانندگان نمی‌توانند عکس العمل مناسب داشته باشند و تصادف رخ می‌دهد.

از دو ماه قبل دولت سوئد در دست داشتن تلفن همراه در حال رانندگی را ممنوع اعلام کرده است. ولی با وجود ممنوعیت داشتن تلفن همراه این روزها انبوهی از رانندگان سوئدی به این مسئله بها نمی‌دهند و تصادفات ناشی از این امر در این کشور کاهش پیدا نکرده است. از این رو شزکت فولکس واگن در سوئد در عملی جالب با همکاری کمپانی NordDDB دست به تولید کاور یا قاب‌های آیفون ۸ کرده که جنس این کاورها از بدنه خودروهای تصادفی ناشی از نوشتن پیامک در حال رانندگی بوده‌اند می باشد.

رئیس برند فولکس واگن در سوئد در مصاحبه مطبوعاتی خود عنوان کرده که بر پایهٔ آمارهای موجود جواب دادن به یک تماس تلفنی یا نوشتن پیامک هنگام رانندگی ۲۳ برابر احتمال تصادف رانندگی را بالا می‌برد. از این رو داشتن یکی از این کاورهای تصادفی موجب می‌شود که راننده پیش از برداشتن تلفن همراه خود دو برابر بیشتر تأمل کرده و حواس خود را تنها معطوف به رانندگی کند.

این کاور های تصادفی در واقع از بدنه‌های خودروهای تصادفی که باعث به مرگ شده‌اند و به صورتی تصادف منحصر به فرد بوده درست شده‌اند. تا به امروز ۱۵۳ کاور تصادفی از این برند در سوئد به طور دست ساز تولید شده‌اند که هزینه فروش آن‌ها به موسسه خیریه Trafikadefonden تعلق می‌گیرد. این موسسه به افرادی که در این تصادفات رانندگی صدمه دیده‌اند کمک می‌کند. قیمت کاورهای تصادفی ۵۹۹ کرون سوئدی (معادل ۶۹ دلار آمریکا) است که در وب‌سایت crashedcases.com می‌توان به طور آنلاین یا حتی با سر زدن به شعبات فولکس واگن در کشور سوئد این کاورهای تصادفی را خریداری کرد.

اگر شما از آن گروه افرادی هستید که همیشه پشت فرمان در حال صحبت یا نوشتن پیامک هستید، داشتن یکی از این کاورهای تصادفی شاید بتواند یادآور خوبی باشد تا گوشی همراه خود را کنار بگذارید. نظر شما درباره کاورهای تصادفی فولکس واگن چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar