معرفی تویوتا راوفور پرایم پلاگین هیبرید ۲۰۲۴

جمعه 28 مهر 02 ساعت 09:15
معرفی تویوتا راوفور پرایم پلاگین هیبرید 2024

راوفور پرایم نسخه‌ای پلاگین‌هیبریدی با ۳۰۲ اسب بخار قدرت و شتاب ۵.۵ ثانیه است که با قیمت پایهٔ ۴۳,۴۴۰ دلار عرضه می‌شود.

تویوتا رافور پرایم برای مدل ۲۰۲۴ با قیمت پایهٔ ۴۳,۴۴۰ دلار معرفی شده که ۳۵۰ دلار بیشتر از قبل است. این خودرو اواخر امسال راهی نمایندگی‌های فروش در بازار ایالات‌متحده خواهد شد. رافور پرایم ۲۰۲۴ اما تغییری را نسبت به قبل تجربه نکرده است و بنابراین در تیپ پایهٔ SE همچنان شاهد همان رینگ‌های ۱۸ اینچی، غربیلک فرمان چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی راننده، دوخت قرمزرنگ، سیستم صوتی با شش بلندگو، صفحه آمپر دیجیتالی ۷ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۸ اینچی هستیم.

کسانی که خواهان تجهیزات بیشتری هستند می‌توانند سراغ تیپ XSE با قیمت ۴۷,۳۱۰ دلار بروند که در بیرون با رینگ‌های ۱۹ اینچی بزرگ‌تر، کمک‌فنرهای قرمزرنگ و سقف مشکی متضاد با رنگ بدنه متمایز می‌شود. این تیپ در داخل هم با صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر بزرگ‌تر ۱۰.۵ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، سیستم صوتی JBL با ۱۱ بلندگو و یک ساب‌ووفر، نورپردازی داخلی و شارژر بی‌سیم گوشی ارائه می‌شود. علاوه بر این، خریداران می‌توانند پکیج‌هایی را هم سفارش دهند که گرم‌کن و تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن صندلی‌های عقب، سقف پانوراما و… را اضافه می‌کند.

رافور پرایم به‌صورت استاندارد با مجموعهٔ سیستم کمک‌رانندهٔ تویوتا بنام Safety Sense 2.5+ ارائه می‌شود که شامل کروز کنترل راداری پویا، هشدار خروج از خط، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای خودکار، دستیار خواندن علائم جاده، پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب خواهد بود. این کراس‌اوور ژاپنی به قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی متشکل از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر، دو موتور الکتریکی و یک پکیج باطری ۱۸.۱ کیلووات ساعتی مجهز است. این سیستم مجموعاً ۳۰۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و خودرو را ظرف ۵.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. رافور پرایم همچنین می‌تواند تا ۶۸ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar