رونمایی از پکیج ۲۵ سالگی هوندا اودیسه مدل ۲۰۲۰

سه شنبه 22 مرداد 98 ساعت 16:56
رونمایی از پکیج 25 سالگی هوندا اودیسه مدل 2020

خودروی هوندا اودیسه تقریباً ۲۵ سال است که در بازار حضور دارد و به همین دلیل، شرکت می‌خواهد برای گرامیداشت این موضوع، پکیج ویژه‌ای برای آن عرضه کند. هوندا اودیسه نخستین بار سال ۱۹۹۵ به عنوان یک مینی ون با در کشویی وارد بازار شد و از آن موقع تاکنون بدون توقف در بازار حضور دارد.

همان طور که اشاره شد، این برند ژاپنی برای گرامیداشت ۲۵ سالگی اودیسه یک پکیج تزئینی ظاهری برای مدل ۲۰۲۰ آن ارائه کرده است. این پکیج روی تمام ‌تریم های خودرو قابل سفارش بوده و بیشتر از قطعات تزئینی و ظاهری تشکیل شده است. با خرید آن نشان ۲۵ سالگی روی در عقب، گلگیرهای جلو، رکاب‌ها و همچنین جا سوئیچی خودرو نصب خواهد شد. بعد از آن نوبت به تزئینات کرومی می‌رسد. خودروی به یک باربند کرومی مجهز بوده و بخش پایینی درها و محافظ سپر عقب همه روکش کرومی دارند. اگر می‌خواهید بیشتر هزینه کنید، شرکت رینگ‌های ۱۹ اینچی ویژه ۲۵ سالگی را هم به عنوان آپشن می‌تواند در اختیار شما قرار بدهد. قیمت این پکیج ۱۵۰۰ دلار بدون احتساب رینگ‌ها و ۲۸۰۰ دلار با آن‌ها می‌باشد.

علاوه بر پکیج بیست و پنج سالگی، هوندا اودیسه برای مدل سال ۲۰۲۰ تغییرات دیگری هم دارد. همه تریم های اودیسه اکنون به طور استاندارد به گیربکس ۱۰ دنده اتومات مجهزند. در مدل قبلی فقط دو تریم گران این خودرو این گیربکس را داشتند. در مدل‌های قبل از سال ۲۰۲۰ هوندا اودیسه، تریم های LX، EX و EX-L خروجی‌های خود را به کمک یک گیربکس ۹ دنده اتومات به چرخ‌ها ارسال می‌کردند که دیگر از خانواده این خودرو حذف شده است. همه مدل‌ها همچنین به صورت استاندارد به سیستم استارت - استاپ هوندا مجهز شده‌اند. مصرف سوخت خودرو با گیربکس جدید ۱۰ دنده در مقایسه با گیربکس قبلی تغییری نکرده، ولی به طور کلی سواری آن را خیلی بهتر کرده است.

با تغییرات اعمال شده مدل ۲۰۲۰ قیمت هوندا اودیسه نیز کمی افزایش داشته است. مدل پایه LX قیمتی برابر با حدوداً ۳۲ هزار دلار دارد. قوی‌ترین مدل این خودرو با نام الایت قیمت پایه‌اش با پکیج ۲۵ سالگی و رینگ‌های ویژه از ۵۱ هزار دلار شروع می‌شود. افزایش قیمت بسته به نوع تریم در مقایسه با مدل ۲۰۱۹ متفاوت می‌باشد، ولی حداکثر این خودرو در برخی تریم ها تا ۵۳۰ دلار گران‌تر شده است. البته این افزایش قیمت کاملاً منطقی بوده و علاوه بر تغییرات ظاهری، یک گیربکس بهتر نیز روی خودرو نصب شده است. بدون شک این گیربکس ارزش ۵۰۰ دلار هزینه بیشتر را دارد. طبق اعلام هوندا، خودروی اودیسه مدل ۲۰۲۰ از فردا وارد نمایندگی‌های شرکت خواهد شد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar