رونمایی هایما ۷X برقی ایران خودرو در اتو اکسپو تهران

بروزرسانی در: جمعه 13 بهمن 02 ساعت 13:17
رونمایی هایما 7X برقی ایران خودرو در اتو اکسپو تهران

هایما ۷X برقی از جمله خودروهای الکتریکی غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو تهران بود. فضای بزرگ مناسب سفرهای خانوادگی و امکانات به نسبت معقول با توجه به قیمت از ویژگی‌های این ون برقی هستند.

چند ماهی نیست که ون کراس بنزینی ایران خودرو یعنی هایما ۷X وارد خیابان‌ها شده است. ایران خودرو قصد دارد برای جا انداختن این سبک از استایل خودروها در بازار کشورمان نسخه تمام برقی این خودرو را نیز روانه بازار کند.

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های هایما ۷X ایران خودرو

هایما ۷X با یک درایور ۲۰۱ اسب بخاری توان تولید ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این توان می‌تواند شتاب صفر تا صد ۸.۲ ثانیه‌ای را برای راننده هایما برقی به ارمغان بیاورد. ظرفیت باتری ون هایما ۷۳.۷ وات‌ساعت است و این مقدار نسبت به رقبا قابل توجه محسوب می‌شود. برای شارژ کامل معمولی باتری، زمانی حدود ۱۰ ساعت نیاز است و حداکثر زمان شارژ سریع برای رسیدن به شارژ کامل حدود ۲۷ دقیقه است. هایما با شارژ کامل باتری‌ها می‌تواند ۵۱۰ کیلومتر راه برود که عدد مطلوبی است.

امکانات هایما ۷X ایران خودرو

از نظر امکانات نمونه برقی با بنزینی تفاوتی ندارد و از جمله موارد می‌توان به دستیار کمک رانندگی سطح ۲.۵، اتوپارک، کولر مجزای ردیف عقب، صندلی‌های برقی ردیف جلو، سقف پانورامیک و مانیتور یکپارچه با کلاستر اشاره کرد.

 

قیمت ون کراس برقی هایما

با توجه به قیمت ۲۲ هزار دلاری هایما ۷X برقی و تعرفه اندک بازرگانی واردات خودروهای الکتریکی، این خودرو در محدوده قیمتی کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان قابلیت عرضه به بازار دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar