رونمایی هوندا Ye S7 برای بازار چین

دوشنبه 25 تیر 03 ساعت 16:08
رونمایی هوندا Ye S7 برای بازار چین

شاسی‌بلند جدید و برقی هوندا Ye S7 بازار چین با حداکثر قدرت ۴۷۰ اسب بخار عرضه خواهد شد.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین برخی جزئیات مربوط به شاسی‌بلند برقی و میان سایز هوندا Ye S7 را منتشر کرده است. این خودرو بر پایه پلتفرم W هوندا و برای بازار چین تدارک دیده شده و انتظار می‌رود رونمایی رسمی آن اواخر سال جاری میلادی صورت گیرد. هوندا آوریل امسال سری محصولات جدید Ye را برای بازار چین رونمایی کرد. این خودروساز ژاپنی می‌خواهد تا سال ۲۰۳۵ فقط خودروهای برقی را در بزرگ‌ترین بازار خودروی دنیا عرضه کند. خانواده خودروهای برقی Ye تا سال ۲۰۲۷ شامل شش خودرو خواهد بود و مدل‌های Ye S7 و Ye P7 اولین نمونه‌های تولیدی هستند که توسط جوینت ونچرهای دانگ فنگ هوندا و گک هوندا در چین مونتاژ خواهد شد. سومین خودرو هم که نسخه تولیدی Ye GT کانسپت است در سال ۲۰۲۵ راهی خط تولید می‌شود.

هوندا Ye S7 در بخش جلوی بدنه از دیلایت های LED با طراحی چنگال مانند در طرفین و شکل H طویل استفاده می‌کند. لوگوی H محصولات Ye نیز در مرکز کاپوت جا خوش کرده است. نمای عقب خودرو نیز طراحی به هم پیوسته چراغ‌ها را به نمایش می‌گذارد. همچنین ستون‌های A، B و C رنگ تیره به خود گرفته‌اند و همین موضوع درباره پوشش اطراف قوس چرخ‌ها، رینگ‌ها و… نیز صدق می‌کند که در مجموع ظاهر اسپرتی را به ارمغان آورده‌اند.

مشتریان می‌توانند بدنه این خودرو را با دو رنگ متفاوت سفارش دهند و نشان S7 در عقب خودرو به هویت این محصول اشاره دارد. طول/عرض/ارتفاع هوندا Ye S7 به ترتیب برابر با ۴۷۵۰/۱۹۳۰/۱۶۲۵ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن نیز ۲۹۳۰ میلی‌متر اعلام شده است. وزن ۲۳۰۵ کیلوگرمی، زاویه حمله و فرار ۱۷ و ۲۴ درجه‌ای و رینگ‌های ۲۱ اینچی نیز جزو دیگر مشخصات شاسی‌بلند برقی هوندا هستند.

قوای محرکه خودروی موردبحث از موتورهای برقی جلو و عقب با قدرت ترکیبی ۴۶۹ اسب بخار تشکیل می‌شود. Ye S7 به مجموعه باتری ساخت CATL مجهز است و حداکثر سرعت آن به ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. ظرفیت باتری و شعاع حرکتی قدبلند بدون آلایندگی هوندا فعلاً مشخص نیست. شایان ذکر است جوینت ونچر دانگ فنگ هوندا از ژانویه تا ژوئن امسال فروش ۲۳۷,۹۰۰ دستگاهی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴.۸ درصدی را نشان می‌دهد. البته فرو ۳۵۴۵۰۰ دستگاهی این جوینت ونچر در ماه ژوئن حاکی از افت ۱۶.۴ درصدی نسبت به ژوئن ۲۰۲۳ است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar