رونمایی وانت برقی LDV eT60

یکشنبه 6 آذر 01 ساعت 09:05
رونمایی وانت برقی LDV eT60

شرکت چینی LDV از محصولی جذاب و برقی برای بازار استرالیا رونمایی کرد. هدف این شرکت جلب نظر مشتریان خودروهای تجاری خواهد بود.

eT60 به دنبال جذب شرکت‌های بزرگ، سازمان‌های دولتی و کسب‌وکارهای ناوگانی‌ای است که می‌خواهند میزان آلایندگی ناوگان خودرویی خود را کاهش دهند. شایان ‌ذکر است نسخه بنزینی T60 از سال ۲۰۱۷ تاکنون به فروش ۲۳۹۴۷ دستگاهی در بازار استرالیا دست یافته است. در بطن LDV eT60 برقی یک باتری لیتیوم-یون ۸۸.۵۵ کیلووات ساعتی قرار گرفته که در صورت استفاده از شارژر خانگی باید ۹ ساعت منتظر شارژ آن بمانید اما در صورتی که از شارژر سریع استفاده شود رساندن شارژ باتری از ۲۰ به ۸۰ درصد تنها در ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.

وانت برقی LDV eT60 شعاع حرکتی ۳۳۰ کیلومتری دارد و پیشرانه آن نیز قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتون متری را به چرخ های عقب می‌رساند. این محصول جدید از ترمز احیا شونده نیز سود می‌برد. LDV می‌گوید محصول جدیدش وزن ۲۳۰۰ کیلوگرمی داشته و حداکثر ظرفیت بکسل و بارگیری آن به ۱۰۰۰ کیلوگرم می‌رسد. این خودروساز چینی از همان سیستم تعلیق هوی دیوتی نسخه درون‌سوز T60 Pro در مدل برقی استفاده کرده است.

این سیستم تعلیق در جلو از نوع دوبل جناغی و در عقب از نوع فنر تخت است. از جمله ویژگی‌های ایمنی وانت پیکاپ برقی eT60 می‌توان به ایربگ های جلو، پرده ای و کناری، دوربین دنده‌عقب، کنترل پایداری الکترونیکی با دستیار ترمز اضطراری، دستیار شروع به حرکت در سربالایی و سرپایینی و… اشاره کرد. قیمت این خودرو از معادل ۶۱۵۱۸ دلار در استرالیا شروع می‌شود. eT60 جدید با گارانتی ۵ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای کلیه بخش‌ها و گارانتی ۸ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای باتری عرضه خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar