شاسی بلند برقی Aiways U6 ساخت چین

دوشنبه 9 خرداد 01 ساعت 15:29
شاسی بلند برقی Aiways U6 ساخت چین

مدتی قبل شاسی بلند یو۵ از استارت آپ چینی " آی وِیز"(AIWAYS) که در زمینه تولید وسایل نقلیه الکتریکی فعالیت دارد، را معرفی کردیم.

این برند(تاسیس در ۲۰۱۷) یک کراس اوور دیگر را نیز در وب سایت خود قرار داده که با نام Aiways U6 شناسایی می شود.

به لطف طراحی آئرودینامیک، U6 ضریب درگ احساس‌برانگیز ۰.۲۶ را داراست.این ضریب درگ تقریباً با عملکرد آئرودینامیکی ۰.۲۰ مرسدس EQS قابل‌مقایسه است. شایان ذکر است ضریب درگ EQS کمترین میزان بین خودروهای تولیدی می‌باشد. نکته دیگر درباره U6 نوار LED است که در پهنای بخش عقب بکار رفته و چراغ‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند.
این قدبلند چینی همچنین به رینگ‌های ۲۰ اینچی مجهز است.داخل کابین نیز می‌توان صندلی‌های اسپورت با پشت‌سری‌های متمایز و فرمان با دکمه‌های الهام گرفته از کنترلر گیم و خودروهای فرمول E را مشاهده کرد. نمایشگر بدون فریم ۱۴.۶ اینچی و صفحه دوم ۸.۲ اینچی هم حرف اول را در داشبورد می‌زنند.Aiways برای ایمنی این خودرو از ساختار ساندویچی مجموعه باتری استفاده کرده است.
 
این ساختار برای پیشگیری از ورود مایع خنک‌کننده به ماژول باتری در زمان تصادف طراحی شده و ریسک آتش‌سوزی را کاهش می‌دهد.هنوز مشخصات فنی U6 اعلام نشده اما مدل U5 از یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۰۱ اسب بخار استفاده کرده و شعاع حرکتی حدود ۴۰۰ کیلومتری دارد. فروش U6 از اواخر سال جاری میلادی در چین و اروپا شروع خواهد شد.
عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar