معرفی فولکس‌ واگن اطلس کراس اسپرت

بروزرسانی در: یکشنبه 8 بهمن 02 ساعت 15:16
معرفی فولکس‌ واگن اطلس کراس اسپرت

فولکس‌واگن به تازگی از خودروی اطلس کراس اسپرت مجهز به وسایل جانبی پکیج بیس کمپ Basecamp رونمایی کرده است. این خودرو از کیت بدنه جدید و برخی قطعات دیگر سود می‌برد.

پکیج بیس کمپ شامل همان قطعاتی است که قبلاً برای مدل‌های استاندارد اطلس عرضه شده بود. این پکیج دربرگیرنده فلاپ مشکی و نقره‌ای جلو، قوس چرخ‌های مشکی مات با گاردهای یکپارچه، فلاپ نقره‌ای عقب و رکاب‌های جانبی به همین رنگ است. همچنین کیت بدنه اطلس اسپرت کراس نیز توسط شرکت ایر دیزاین تولید می‌شود. ژرمن‌ها همچنین برای تمایز بیشتر این خودرو نشان بیس کمپ را روی بدنه نصب کرده‌اند.

فولکس‌واگن این پکیج را برای تریم های اطلس R لاین و پیک ادیشن ارائه نمی‌کند و تریم های فاقد قلاب تریلر نیز با وسایل جانبی بیس کمپ در دسترس نخواهند بود. از دیگر ویژگی‌های این کیت می‌توان به رینگ‌های ۱۷ اینچی تراورس MX و لاستیک‌های کاراتر اشاره کرد. این رینگ‌ها با دو رنگ مشکی یا نقره‌ای در دسترس هستند. باید دانست قیمت کیت کامل فولکس‌واگن اطلس کراس اسپرت ۲۷۷۴ دلار است اما سفارش آن برای مدل اطلس استاندارد ۲۶۵۰ دلار هزینه خواهد داشت. البته قطعات یاد شده به‌صورت تکی نیز قابل انتخاب هستند و برای مثال هر رینگ ۳۱۵ دلار قیمت دارد درحالی‌که برای هرکدام از فلاپ های جلو و عقب باید ۶۸۰ دلار پرداخت کرد.

در طراحی این دو خودرو از کانسپت اطلس بیس کمپ ۲۰۱۹ الهام گرفته شده است. کانسپت یاد شده از همان رینگ‌های تراورس MX و کیت بدنه سفارشی ایر دیزاین سود می‌برد. کیت افزایش ارتفاع نیز باعث می‌شد فنربندی خودرو چند میلی‌متری از زمین فاصله بگیرد. در خبر مرتبط دیگر باید گفت این خودروساز آلمانی جزئیات قیمت‌گذاری اطلس و اطلس کراس اسپرت ۲۰۲۴ را اعلام کرده به گونه‌ای که نسخه استاندارد اطلس حدود ۳۹ هزار دلار قیمت دارد و برای مدل کراس اسپرت باید ۳۸ هزار دلار پرداخت کرد.

فولکس‌واگن تجهیزات اضافی همچون صندلی‌های جلوی تهویه دار و فرمان گرم شونده را به این خودروها اضافه کرده تا به این ترتیب افزایش قیمت آن‌ها توجیه شود. اطلس در شش تریم عرضه می‌شود درحالی‌که اطلس کراس اسپرت با پنج تریم قابل انتخاب خواهد بود. فول ترین نسخه هر دو خودرو که با نام R لاین شناخته می‌شود قیمتی بالاتر از ۵۰ هزار دلار دارد. فولکس‌واگن برای سال ۲۰۲۴ تغییرات زیادی را در بخش قوای محرکه اعمال کرده و بجای پیشرانه ۶ سیلندر شاهد نصب نیروگاه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۲۶۹ اسب بخار قدرت هستیم.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar