معرفی مرسدس بنز AMG EQE 53 مدل ۲۰۲۳

پنج شنبه 28 بهمن 00 ساعت 10:57
معرفی مرسدس بنز AMG EQE 53 مدل 2023

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این الکتریکی جذاب از جلوپنجره بسته با نمای شیشه ایی و اتاقی تخم مرغی استفاده می کند تا تفاوتی محسوس با محصولات مبتنی بر سوخت های فسیلی مرسدس داشته باشد.

حاصل مهندسی مرسدس و آ ام گ در قسمت پیشرانه به خروجی ۶۱۷ اسب بخاری و گشتاور ۹۵۰ نیوتن متری منتج شده است. البته انتخاب آپشن یا بسته داینامیک پلاس میزان خروجی را به ۶۷۷ اسب بخار می رساند و گشتاور نیز عدد ۱۰۰۱ نیوتن متر را نشان می دهد.

تریم داینامیک پلاس ایی کیو ایی طی ۳.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. انرژی مورد نیاز موتورهای الکتریکی از باتری ۹۰.۶ کیلووات ساعت تامین می شود.

در نسخه ای که فاقد بسته پلاس است این شاخص برابر با ۳.۴ ثانیه و بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۲۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

هر چند این آمار از یک مرسدس سریع خبر می دهند اما حقیقتا در مقایسه با خروجی نمونه های آ ام گ مبتنی بر سوخت های فسیلی مرسدس بنز حرف خاصی برای گفتن ندارد!

از دیگر تغییراتی که حضور نام آ ام گ روی بدنه این خودرو همراه خود دارد می توان به سیستم تعلیق بروزرسانی شده شامل: بهبود فرمان پذیری، کاهش ارتفاع، هندلینگ بهتر و قابلیت های بیشتر فناوری تطبیقی در این قسمت اشاره کرد. همچنین سیستم ترمز مجهز به کالیپر ۶ پیستونه و دیسک های ۱۶ اینچی است که از نمونه استاندارد بزرگ تر است.

برد حرکتی خودرو حدود ۵۰۰ کیلومتر محاسبه شده و سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. با استفاده از فست شارژ ۱۷۰ کیلوواتی، باتری طی ۱۵ دقیقه انرژی لازم برای پیمایش ۱۸۰ کیلومتر را در خود ذخیره می کند!

فضای داخل کابین نیز مجهز به جدیدترین دستاوردهای  مرسدس مانند صفحه نمایش یکپارچه ۳ بخشی در کنسول اصلی جلو و آخرین نسخه از نرم افزار اختصاصی ام باکس مرسدس است.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar